HelpDesk:Jednorázové velké akce (MLJŠ, ...)

Z HelpDesk

Tato stránka je provozní dokumentací o tom, co se má vždy zařídit před nějakou velkou akcí.

MLJŠ

Většinou pošlou nějaký dopis s tím, co je potřeba zařídit. Hlavně je nutné dohlédnout na souběh akcí a předání si hesel a psát si hodiny práce pro pozdější fakturaci.

  1. Předělání kiosků na Borech na Windowsí, které nejsou za FW a mají plný přístup všude, narozdíl od těch Linuxových.
  2. Obnovit konto summer s nějakým heslem. Heslo si předtím dohodnout s organizátory MLJŠ.
  3. Kontu summer zařídit i přístup na eduroam.
  4. Poskytnutí (a zapojení) několika PC na recepci MLJŠ do UV116 a několika PC do knihovny MLJŠ v UU108. Nutno dotahat kabely a překonfigurovat switche, aby v těch zásuvkách nebyl eduroam.
  5. Zařídit připojení na koleji M20 (může se měnit?) s jménem a heslem z bodu 2 - musí se dát vědět síťařům předem a potřebují vědět i to jméno a heslo. Síťaři na to mají zvláštní návod.
  6. Upravit otevírací dobu HelpDesku tak, aby byly učebny v provozu do 18:00.
  7. Po skončení MLJŠ zablokovat konto summer včetně eduroamu, uklidit PC a říct pro jistotu síťařům, že je konec.
  8. Nakonec vyfakturovat práci.

Veletrh pracovních příležitostí

Většinou pár dní předem dá vědět SUS, že potřebuje nějakou spolupráci. Bohužel mají systém nastavený tak, že existuje burza stánků a navíc si každý může říct, že chce připojení. Takže většinou není jednoduše síť tam, kde je potřeba.

  1. Natahat kabely do vstupní haly FST a FEL, aby se daly připojit stánky podle aktuální potřeby. Zrušit eduroam v připojených místech?
  2. Posílit wifi ve vstupních halách FEL a FST.
  3. Nakonec vyfakturovat práci.