První krůčky

Z HelpDesk

Honí se vám hlavou znepokojivé myšlenky jako "Jak se mám vyznat ve výpočetním prostředí? Jak vlastně získat email? Co udělat jako první? Jak nic neopomenout? První krůčky ve výpočetním prostředí vám usnadní tato stránka, kde jsou sepsány potřebné činnosti při nástupu na univerzitu.

Rychlý přehled činností

Jste-li už přehlceni informacemi a tedy se vám nechce nic řešit, postupujte prostě podle tohoto návodu krok za krokem.

| PředzápisJIS karta studentajis.zcu.czHelpDesk BoryRegistrace orion kontajis.zcu.czSouhlas se změnou hesla po telefonuNastavení wifi připojeníSlušby pro studentySlužby pro zaměstnanceJIS karta zaměstnancejis.zcu.czHelpDesk CIVHelpDeskKonto OrionPK12-Rozcestnik-02.png


Základní informace z letáku

Při přebírání JIS karty jste obdrželi letáček, obsahující základní popis služeb. Pokud jste jej ztratili nebo dáváte přednost elektronické verzi, stáhněte si jej ve formátu PDF.

http://helpdesk.zcu.cz/images/7/78/Pk17-letak-prvni-krucky-CZ-A4.pdfPk2017-letak-prvni-krucky-small.png

Basic information from leaflet

When You obtain your JIS card, you should be given a leaflet with basic description of our main services as well. In case You have lost that leaflet or You prefer it's electronic version, get it in the PDF format.

http://helpdesk.zcu.cz/images/9/99/Pk17-leaflet-first-steps-EN-A4.pdfPk2017-letak-prvni-krucky-small-en.png

Hledáte cestu z nudy?

Nebo se obáváte nezáživnosti IT dokumentace? Zkuste obrázkovou verzi, kde není prostor pro příliš zbytečného textu - komixovou variantu.

Ještě více informací

Toužíte-li po ucelenějším a ještě podrobnějším popisu služeb a dostupných možností, máte k dispozici archiv vydaných sborníků. Sborníky v tištěné podobě jsou do vyčerpání zásob k dispozici na HelpDesku CIV. U sborníků se starším datem vydání berte prosím v úvahu, že informační systémy se průběžně mění a zdokonalují, takže aktuální stav nemusí odpovídat popisu ve sborníku.

V případě pochybností použijte aktuální dokumentaci na webu http://helpdesk.zcu.cz nebo kontaktujte HelpDesk CIV.