E-spis

Z HelpDesk

Spisová služba slouží k evidenci, archivaci a skartaci doručených, i vlastních dokumentů.

Ověření se provádí přes konto Orion.

AKTUALITY

  • On-line konzultační den pro uživatele E-spis: 20.10.2022 od 10:00 do 12:00.

Spuštěna registrace na online Konzultační den, který proběhne přes google meet. V případě zájmu, prosím, vyplňte registrační formulář.

  • Nový termín školení na E-spis pro začátečníky.

úterý 18. 10. 2022 od 09:00 do 15:00 v UL602 Školení E-spis pro začátečníky

  • Evidence vlastních dokumentů pouze elektronicky: Podle Vyhlášky č. 259/2012 Sb. § 16 odst. 3. lze vytvářet vlastní dokumenty pouze v elektronické podobě ve formě PDF/A-3, ledaže povaha dokumentu takové vyhotovení vylučuje.
  • Výběr šablony profilu dokumentu: Nově jsme do E-spis přidali možnost výběru ze šablony profilu dokumentu. Tato šablona při zakládání dokumentu umožní automaticky doplnit předdefinovaný text (např. název dokumentu, poznámky, klíčová slova, typ a VS). Vzor šablony je dostupný v testovací verzi E-spisu, kde si můžete vyzkoušet její použití u vlastního dokumentu. Novou šablonu mohou vytvořit administrátoři E-spis na Vaši žádost. Více inforamcí zde: E-spis: Úpravy dokumentů

NÁVODY E-SPIS

Návody pro uživatele spisové služby jsou ZDE.

Pro lepší přehlednost jsou rozděleny do několika tématických okruhů:

PŘÍRUČKY

ŠKOLENÍ E-SPIS NA ZČU

Vyhlášeny nové termíny školení na E-spis pro garanty spisových uzlů . Tzn. pro vedoucí pracovišť a zaměstnace sekretariátů.

čtvrtek 15.09. 2022 v EP110 od 09:00 Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty

úterý 11.10.2022 v EP130 od 09:00 Školení E-spis pro vedoucí a sekretariáty


Termíny vyhlášených školení, včetně registrace jsou v rámci Moodle [1]

LEGISLATIVA

Informace o platné legislativě týkající se spisové služby naleznete ZDE.