HelpDesk:Dálková asistence/Lokální správci

Z HelpDesk
< HelpDesk:Dálková asistence
Verze z 16. 4. 2008, 15:13, kterou vytvořil Knykles (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Dálková Asistence Pro Lokální Správce

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC


Návod k použití


  • Tato služba slouží k rychlé diagnostice a popřípadě vyřešení problému, pro který by jinak byla nutná osobní návštěva. Znamená to tedy že ve chvíli kdy uživatel telefonicky ohlásí problém správci, může být správcem vyzván ke spuštění dálkové asistence, právě kůli diagnostice či řešení problému.
  • Pokud se stane že Vám někdo zavolá a bude žádat spuštění Dálkové Asistence bez toho že byste hlásili problém, může se jednat o pokus zneužít tuto službu. Zneužití zabráníte pokud zavěsíte a ověříte si danou záležitost telefonicky u Vašeho správce.


1) Nejlépe telefonicky kontaktovat správce a ohlásit problém.

2) Na výzvu správce uživatel spustí program Dálková asistence CIV. 3) Správce dále sdělí uživateli další pokyny.


  • Na počítači správce se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
 správci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele, v rámci omezení systémových práv uživatele.
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
  • Komunikace mezi uživatelem a správcem je šifrována.

Dálkovou asistenci je možno spustit z nabídky start