HelpDesk:Pracovní postupy/Vznik a zánik helpsáka

Z HelpDesk
< HelpDesk:Pracovní postupy
Verze z 12. 4. 2013, 11:03, kterou vytvořil Beowulf (diskuse | příspěvky) (Nová stránka: Pokud přijde nový helpsák je potřeba mu zařídit několik přístupů, aby mohl pracovat. <br /> Rozlišujeme několik helpsáků podle pracoviště na CIVu.<br /><br /> SUP ...)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Pokud přijde nový helpsák je potřeba mu zařídit několik přístupů, aby mohl pracovat.

Rozlišujeme několik helpsáků podle pracoviště na CIVu.

SUP helpsák
LPS helpsák
PIS helpsák
atd.

  1. zavedení do helpsácké aplikace na portálu => dělá vedoucí SUP => fronta AUP
  2. přidání práv do RT dle zařazení na CIV (např. SUP helpsák: helps, pro, změny, IS, _RULE_civ_users)
  3. přidání práv na AFS, opět podle zařazení (např. SUP helpsák: project/www/helps) => fronta konta
  4. povolit vchod na JIS CIV vchod => fronta JIS
  5. přidat práva na wiki => vedoucí SUP => fronta AUP (nebo List)


Při skončení helpsáka se vše zase musí odebrat.