Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • Provozní doba
    (pondělí - pátek)
    HelpDesk Bory UI205
    7:00 - 20:00.


Hromadný výdej karet 11.09.-29.9.2023. Místnost UI203, 9:00-16:30 (pondělí - pátek)

Velmi doporučujeme studentům, aby si Jis kartu vyzvedli již v tomto týdnu. Karta tak bude od začátku semestru plně funkční jak na přístupy, tak na stravování a tiskové služby.

Upozorňujeme, že v pondělí 18.9. se může čekací doba na vyzvednutí Jis karty, vzhledem k velkému množství vydávaných karet, významně prodloužit!


HelpDesk Jungmannova JJ108
Uzavřen do 29.9.2023


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Jestliže váš problém nesouvisí s přeplněním quoty v e-mailu, nebo s nemožností se přihlásit do prostředí Orion, použijte prosím svoji univerzitní e-mailovou adresu.

Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT; tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy