Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

  • Provozní doba
    (pondělí - pátek)
    HelpDesk Bory UI205
    7:00 - 20:00.


  • HelpDesk - Jungmannova
Jungmannova 153/1, JJ108
Provozní doba:
  • 8.00–14.00


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Jestliže váš problém nesouvisí s přeplněním quoty v e-mailu, nebo s nemožností se přihlásit do prostředí Orion, použijte prosím svoji univerzitní e-mailovou adresu.

Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT; tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy