Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 19. 12. 2023, 17:36, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (nastaven plán odstávek pro rok 2024)

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň 3
7.00 – 20.00
(pondělí - pátek)


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00 – 14.00
(pondělí - pátek)


Výjimky v provozu HD Jungmannova:

TÝDEN 29. 4. – 03. 5. 2024
Den: Od: Do:
29 Pondělí 8.00 14.00
30 Úterý 8.00 13.00
01 Středa Zavřeno Svátek
02 Čtvrtek 8.30 11.30
03 Pátek 8.30 11.30




Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete nahlásit chyby nebo jiné závady, které se vyskytují na vašem počítači. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek v systému RT, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz.

Pokud máte požadavek, jako je žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty, napište prosím pro jednoznačnou identifikaci přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Novinky

Výpadky provozu

Termíny profylaxí na rok 2024

  • 22. března 2023 od 18:00 – 25. března 2024 do 6:00
  • 13. srpna 2023 od 6:00 – 18. srpna 2024 do 24:00
  • 18. října 2023 od 18:00 – 21. října 2024 do 6:00

Časté dotazy

Nejnovější články


Důležité odkazy