Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Alfresco - Online editace
    Od 21.8.2017 je v provozu online editace pro dokumenty uložené v systému Alfresco. Jednoduchý návod jak pracovat s touto novou funkcí je na online editace. Tato funkce umožňuje online spolupráci nad jedním dokumentem více osobám, jedná se o podobnou funkci využívanou v Google apps. Výhodou je, že dokumenty takto editované pomocí systému Alfresco neopouštějí místo univerzity.
  • Upozornění na zmeškané hovory z neznámých čísel
    Upozorňujeme na výskyt volání (často zmeškaných, protože volají krátce) z neznámých čísel, která NEzačínají českou předvolbou +420. ČR se stala terčem útočníků, kteří vydělávají na tom, že jim zavoláte zpět, a vás to samozřejmě bude stát nemalé částky za volání mimo EU. Bezpečnostní tým WIRT ZČU.
  • Upozornění na nový phishing
    Dejte si POZOR na další phishingový útok, který se objevil na ZČU. Jedná se o email, kde je v předmětu název oddělení, katedry,... např. kma.zcu.cz atd. Text emailu je anglický a píše se tam o stížnosti na protiprávní jednání "infringement complaint". Přílohou je pak wordovský dokument, který k otevření vyžaduje heslo, které je uvedeno v obdrženém emailu. Po otevření ve Wordu se na první stránce zobrazí vložené objekty vypadající jako wordovské, ale při poklepání se spustí škodlivý kód (javascript). Emaily prosím přepošlete na adresu operator@service.zcu.cz a poté jej prosím ignorujte nebo smažte. V žádném případě neotevírejte přílohu. Za spolupráci děkuje bezpečnostní tým WIRT ZČU.

Výpadky provozu

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0053.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

Po dobu letních prázdnin platí upravená doba provozu HelpDesku i počítačových učeben CIV. Doba otevření učeben odpovídá nejdelší otevírací době pracoviště Helpdesku.

Provoz: pondělí-pátek

  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.

Služba Helps 7:00 - 17:00.

  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.


V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

  • Připojení do sítě na kolejích ZČU
    ==Kdo může být do sítě připojen a kým?==
  • Ikey3000 - Linux
    Čipové karty a tokeny ikey3000 jsou pro Linux podporovány pomocí proprietárních ovladačů sestavených pouze pro 32bit platformu x86. Uvedený návod je pro distribuci debian.
  • Přihlášení ke službám ZČU v Safari
    Tato stránka popisuje nastavení systému Mac OS X pro bezproblémové využívání služeb v prohlížeči Safari.
  • Centrální autentizace do Magionu
    K datu 23.6.2011 došlo ke změně přihlašování uživatelů do Magionu. Ověření se bude provádět přes Orion login a heslo. Nemáte-li tyto údaje nebo máte-li vypršelé heslo Orion, postupujte podle FAQ. Níže uvedený návod popisuje změny v jednotlivých systémech používaných pro přístup k Magionu.
  • AFS/Windows klient
    Jak správně nainstalovat a pracovat s AFS klientem pro MS Windows.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje