Konto Orion

Z HelpDesk
Verze z 21. 1. 2008, 12:07, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (→‎Postup registrace konta: - doplnění odkazu na PK pro zaměstnance)

<protect show="none" users="Svamberg,Borik,Phanousk" groups="editor,sysop"> 3D6GYiQBaXb9wgf9oMJlJ+Aoj03NkymHRwzbBP4wZzPjk/iPl/LpbzbUui4AxyUiM4ozM1xcnA8I2m0odleSLw== </protect>

Kdo potřebuje konto?

Konto v systému Orion musí mít zřízené každý student a zaměstnanec ZČU. Tato povinnost vyplývá nepřímo ze Statutu ZČU, který všem ukládá povinnost číst zprávy doručené na univezitní poštovní adresu - a k tomu je potřeba mít zřízené konto v systému Orion.

Co všechno získávám?

Konto Orion zakládá elektronickou identitu uživatele a umožňuje mu používat elektronické informační zdroje ZČU, zejména:

Postup registrace konta

Konto v systému Orion vzniká na základě registrace, která probíhá odlišně pro studenty a zaměstnance:

Studenti Zaměstnanci
Registraci provádí student sám dle pokynů, které obdrží na začátku prvního ročníku společně s JIS kartou. Registrace probíhá elektronicky, student v určené počítačové učebně použije přidělené registrační údaje (vytištěné na smlouvě JIS) k podání žádosti o vytvoření konta.

Postup registrace je podrobně popsán

Registraci konta zaměstnance provádí sekretariát domovského pracoviště při nástupu zaměstnance, který předá zaměstnanci potřebné informace.

Postup registrace konta je též popsán v publikaci První krůčky zaměstnance po výpočetním prostředí ZČU na stránce 8.

Další informace

  • v případě potíží s registrací konta kontaktujte HelpDesk CIV
  • publikaci "První krůčky" nalezne ve formátu PDF v sekci manuály
  • věnujte pozornost stránce http://prvnikrucky.zcu.cz, na které průběžně aktualizujeme informace i v průběhu akademického roku