Pracoviště HelpDesku

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.
campus-bory1sipka

Pracoviště HelpDesku CIV jsou pro vás centrálním místem, kam se obracíte se svými problémy, a proto řeší záležitosti nejrůznějšího druhu. Níže jsou vyjmenovány pouze nejčastější úkony:

  • manipulace s kontem (zapomenutí hesla, mazání profilů)
  • tiskové služby (obsluha tiskáren, výdej tisků, příjem plateb za tisky)
  • dohled nad dodržováním Pravidel používání sítě WEBnet
  • řešení problémů a požadavků všeho druhu (čtěte: nejčastější dotazy)
  • obsluha RT fronty helpdesk@zcu.cz
  • hlášení závad, předávání reklamací a požadavků konkrétním administrátorům
  • odemykání a zamykání počítačových učeben CIV

Kde nás najdete?

  1. Primární sídlo HelpDesku CIV je v budově Informačního centra (Univerzitní 20, Plzeň), místnost UI205. Budova UI stojí na pravém konci (při pohledu od zastávky MHD) hlavního bloku budov kampusu. Zde se v pracovní době řeší všechny problémy uživatelů.
  2. V budově JJ (Jungmannova 1/153, Plzeň) naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti JJ 108. Zde se ve večerních hodinách řeší omezený okruh problémů. Nelze například skládat zálohy na tisky, vracet JIS karty a obnovovat osobní cetifikáty u čipových karet.
  3. V Chebu naleznete detašované pracoviště HelpDesku CIV v budově knihovny FEK, místnost CD250. Toto pracoviště vyřizuje pouze záležitosti týkající se založení konta a změny hesel.

Provozní doba

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 2746/20
301 00 Plzeň 3
7.00 – 20.00
(pondělí - pátek)


HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.00 – 14.00
(pondělí - pátek)


Výjimky v provozu HD Jungmannova:

TÝDEN 15. 4. – 19. 4. 2024
Den: Od: Do:
08 Pondělí 8.00 14.00
09 Úterý 8.00 14.00
10 Středa 8.00 14.00
11 Čtvrtek 8.00 14.00
12 Pátek 8.00 14.00