Služba HELPS

Z HelpDesk
Verze z 21. 9. 2009, 15:20, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (lehká úprava textu)

Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nefunguje mi wifi"). Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům.

Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech od 7.00 do 17.00 hodin buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici.


Studenti, máte-li zájem stát se členy týmu HELPS, kontaktujte prosím HelpDesk. Jedná se o placenou činnost, podmínkou je dobrá znalost výpočetní techniky, operačních systémů a práce na PC. Bližší informace vám podají operátoři CIV nebo přímo členové HELPS.