Pracovni kategorie: Pracovni vychytavky

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Obsah

Pracovní vychytávky 1: Školení JIS karet 2.3.2012

Na základě školení, které proběhlo 1.3., poslán souhrn Pracovních postupů. Aktualizovaný je ke dni 13.03.2012. Více užitečných informací najdete na pracovni postupy

Pracovní vychytávky 2: Posouzení kvality fotografie 6.3.2012

Obecne posouzeni kvality fotografie: Vim, ze je to tezky a kadzy mysli a jedna trochu jinak, ale pri posouzeni kvality fotky bychom se meli zamyslet nad temito body:

a) jak fotka vizualne vypada (i to napr. jak je nalepena)

b) delka uprav - cokoli upravujete dele nez 10 minut (zejmena pri dokreslovani ramen) je zbytecne

c) nebuzerovat za kazdou cenu

d) pokud se jednou rozhodnete, ze fotografie je nevyhovujici, meli byste si zatim stat a v ramci kolegiality se podrzet. Zvlast pokud se jedna o nejaky diskutabilni pripad. Ale pozor: zaroven musite umet svuj postup zduvodnit.

Pracovní vychytávky 3: Úprava postupu u hostovských karet 13.3.2012

Zaslán email ke změně postupu u hostovských karet. Doplňujeme seznam vsech typu host karet v oběhu na /afs/zcu.cz/project/www/www-operator/provoz/HOST karty/ Host_karty.xlsx + připíšeme datum vydání. Po vrácení karty celý záznam smažeme a záznam v dtb vrátíme do původního stavu. Vyhneme se tak dohledavani starych smluv.

Pracovní vychytávky 4: Odesílání JIS karet do Chebu 13.3.2012

Obalky s JIS kartami nezalepujte, Andulka je musi zavest do spisovky. Na obalku uz nepište Doporučeně, jen to prodražuje poštovní. Evidence zásilky bude vedená díky spisovce. Andulka zaroven tiskne i celou obalku. Nemusite používat nové obálky.

Pracovní vychytávky 5: Kontrola aktualizace 04.04.2012

Pokud v JISu chybi osobní údaje, je nutné zkontrolovat STAG/INIS - Ondrovi pomerne casto nefunguje spravne aktualizace. Pokud je vsude zadan spravne, dopiste RC do RT c. 136453 a rovnou informujte Ondru.

Pracovní vychytávky 6: Zahraniční platby za JIS karty 06.04. 2012

Univerzita doplaci za platby ze zahranici. Tyto poplatky jsou od studentu vymahany. Proto pozor na vyplneni formulare o vraceni poplatku. Je treba na to studenta upozornit a spolu s EO mu v pripade, ze bude chtit vratit preplatek za JIS, vyuctovat i poplatek za transfer poplatku ze zahranici k nam. V takovem pripade je mozna vyplata pouze na pokladne rektoratu v hotovosti. S tim ale, ze vlastne k tomu vubec nedojde, naopak student bude doplacet dalsi penize nam. V takovem pripade: Nedoporucuji vracet preplatky za JIS kartu a formular o vraceni poplatku se studenty vubec nevyplnovat.

Pracovní vychytávky 7: Párování RT 10.04. 2012

Ve fronte operator se budou objevovat emaily, ktere se nesparovaly s ticketem v RT, na ktery odpovidaji. Jedna se o nasledujici situaci: student napise napr. z univerzitniho emailu na operatora. My mu odpovime. Student ma nastavene preposilani a prijde mu to na jeho soukromy email. Z neho nam odpovi. Vzhledem k tomu, ze ale nema pristup do RT systemu, odpoved se nesparuje s puvodnim ticketem. Nasim ukolem je sloucit odpoved s puvodnim RT. Melo by se jednat o jednotky pripadu.

Pracovní vychytávky 8: Zmena hesla pres telefon 02.05. 2012

Kvuli riziku zneuziti dalkove zmeny hesla pres telefon doslo k nastoleni dalsich bezpecnostnich opatreni.

Zmena hesla bude fungovat pouze za techto podminek: 1) osobni navsteva (prokazani se OP nebo JIS) 2) poverena osoba neoverenou plnou moci 3) zmena po telefonu (uzivatel musi mit v obehu JIS kartu)

Neoverene plne moci se budou archivovat!

Pracovní vychytávky 9: Kontrola platných JIS karet v ISKAMu 30.05. 2012

ISKAM umí pracovat s více kartami. Směrodatný je záznam u nové JIS karty. V kolonce PLATNÁ musí být 1, v kolonkách BLOKOVÁNO a ZRUŠENO musí být 0.

Pracovní vychytávky 10: Kontrola platných JIS karet v ISKAMu 08.06. 2012

Kvota je nyni neomezena. Tj. v okamziku, kdy se student/zamestnanec bude blizit hranici sve emailove kvoty, kvota se pres noc navysi. A prubezne se bude i nadale navysovat. V pripade, ze se objevi rt tykajici se omezeni kvoty, prehodte to rovnou na milose do fronty email. Zadne tlacitko s navysovanim kvoty uz neni.

Pracovní vychytávky 11: Aktualizacni 18.06. 2012

https://support.zcu.cz/index.php/LPS:JIS_karta_a_vazby

Pracovní vychytávky 12: Aktualizacni 12.09. 2012

1) Pri prevzeti zelenych formularu, prosim, zkontrolujte, zda je studenti spravne podepsali. Vetsinou si kolonek na druhe strane formularu nevsimnou. 2) JIS+PK se daji klasicky do obehu a vydaji se. Formulare musime archivovat, dokud nebude rozhodnuto jinak. 3) V pripade ztraty ci poskozeni, umime udelat duplikat, ale Ledvina o tom musi byt informovan. Jinak se duplikat nevyrobi! Tzn. vzdycky sehnat Ledvinu a dopsat poznamku "duplikat" do trvale poznamky 4) Studentum nemuzeme davat zadny nahradni doklad misto ztracene/poskozene JIS karty

Pracovní vychytávky 13: Cipove JIS karty 12.09. 2012

novy postup u cipovych JIS karet - ztrata a poskozeni

1) Veskere ztracene cipove JIS karty se musi hlasit Pajovi - blokuje je, aby nedoslo k jejich zneuziti.

2) Pri vyrizovani ztraty a poskozeni rovnou piste Pajovi jmeno a login, aby ihned zaradil cloveka do seznamu tak, aby se mu mohl nahrat novy certifikat na JIS kartu. Tzn. necekat, az bude JIS karta vyrobena.

Lide, kteri uz cipovku meli, v seznamu nejsou! Musi se do nej znovu pridat.

Pracovní vychytávky 14: Reseni pristupu na kolej 30.09. 2013

V pripade, ze prijde student, ze mu nefunguje pristup na kolej, postupujeme nasledujicim zpusobem:

1) Zkontrolujeme, zda-li je karta v obehu

2) Podivame se na nastavene pristupy uzivatele do Siria. A zkontrolujeme logy nejenom podle RC, ale i podle snimace.

I) Student má nastavený přístup, přesto je v logu záznam "Neznámá karta". Příčina: špatně aktualizovaná skupina nebo je chyba ve snímači. Řešení: sepsat RT do fronty JIS


II) Student nemá nastavený přístup: Příčina: chyba může být jak na straně SKM, tak i CIVu.

a) Student nemá v záložce IDM vidět kolej

Hledání příčiny: 1) Podíváme se do ISKAMu, hlavní záložka Ubytování, další záložka Ubytování. Musíme vědět, na které koleji student bydlí. Kolej nastavíme vlevo dole - označeno jako Blok.

2) Vyjede seznam studentů, kteří jsou na dané koleji ubytovaní.

3) Vyhledáme jméno studenta:

a) stav Rezervace: čeká se na platbu - kolejná musí status změnit na Ubytovaný

b) stav Ubytovaný: a přístup stále nefunguje - jedná se o chybu v IDM

3) V případě bodu 2b sepsat RT do JISu. V případě bodu 2a poslat za kolejnou.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje