Šablona:HelpDesk-mainpage

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 55: Řádka 55:
  
 
: <font color=red>dočasně uzavřeno</font>
 
: <font color=red>dočasně uzavřeno</font>
 +
 +
V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.
 +
 +
Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. '''377 63 8888'''.
 +
====Stav služeb a hlášení závad====
 +
* [[Přehled dostupnosti poskytovaných služeb]]
 +
* [[Special:RTRequest|Formulář pro hlášení obecné závady]]
 +
* [[Special:StagRequest|Příjem  hlášení závad s IS STAG]]
 
----
 
----
  
Řádka 79: Řádka 87:
 
<!--*Úprava '''provozní''' doby [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesku]] přes [[Aktuality:Otevírací doba HelpDesku před Vánoci| '''Vánoce a svátky ''']].-->
 
<!--*Úprava '''provozní''' doby [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesku]] přes [[Aktuality:Otevírací doba HelpDesku před Vánoci| '''Vánoce a svátky ''']].-->
  
V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.  
+
<!--V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.-->
  
Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. '''377 63 8888'''.  
+
<!--Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. '''377 63 8888'''. -->
====Stav služeb a hlášení závad====
+
<!--====Stav služeb a hlášení závad====-->
* [[Přehled dostupnosti poskytovaných služeb]]
+
<!--* [[Přehled dostupnosti poskytovaných služeb]]-->
* [[Special:RTRequest|Formulář pro hlášení obecné závady]]
+
<!--* [[Special:RTRequest|Formulář pro hlášení obecné závady]]-->
* [[Special:StagRequest|Příjem  hlášení závad s IS STAG]]
+
<!--* [[Special:StagRequest|Příjem  hlášení závad s IS STAG]]-->

Verze z 18:52, 10 březen 2020

Obsah

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

Od 11.3.2020 bude do odvolání dočasně uzavřen Helpdesk Jungmannova.

Hlavní pracoviště Bory bude pro veřejnost otevřeno do 13:00.

Telefonicky a emailem nás můžete kontaktovat do 20:00


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 13:00 - pro veřejnost
13:00 - 20:00 - pouze telefony, email

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ 108
dočasně uzavřeno

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad










Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje