Šablona:HelpDesk-mainpage

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 14: Řádka 14:
 
<!--Po dobu letních prázdnin platí [[Media:Provoz_uceben_prazdniny_2011a.pdf|upravená doba provozu]] počítačových učeben ve správě CIV a HelpDesku. Doba otevření HelpDesku odpovídá nejdelší době otevření učeben.-->
 
<!--Po dobu letních prázdnin platí [[Media:Provoz_uceben_prazdniny_2011a.pdf|upravená doba provozu]] počítačových učeben ve správě CIV a HelpDesku. Doba otevření HelpDesku odpovídá nejdelší době otevření učeben.-->
  
====Formuláře pro hlášení závad====
+
====Stav služeb a hlášení závad====
 +
* [[Přehled dostupnosti poskytovaných služeb]]
 
* [[Special:RTRequest|Formulář pro hlášení obecné závady]]
 
* [[Special:RTRequest|Formulář pro hlášení obecné závady]]
 
* [[Special:StagRequest|Příjem  hlášení závad s IS STAG]]
 
* [[Special:StagRequest|Příjem  hlášení závad s IS STAG]]
* [[Přehled dostupnosti poskytovaných služeb]]
 

Verze z 14:44, 24 leden 2012

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Provozní doba

  • Bory (UI205)
    Po-Pá 7:00-20:00 operátoská služba, 7:00 -17:00 služba helps
  • Husova (HJ306)
    Po-Pá 8:00-15:00 operátorská služba, 10:00-14:00,17:00-21:00 služba helps
  • Klatovská (KL204b)
    Po-Pá 8:00-15:00 operátoská služba, 18:00-20:00 služba helps

Stav služeb a hlášení závad

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje