Aktuality:Omezení otevírací doby Helpdesku CIV

Z HelpDesk
Verze z 10. 3. 2020, 16:17, kterou vytvořil Beowulf (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „Od 11. 3. 2020 bude otevírací doba Helpdesku CIV zkrácena do 13h. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronav…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Od 11. 3. 2020 bude otevírací doba Helpdesku CIV zkrácena do 13h. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz. Osobní návštěvu využijte pouze v opravdu nezbytných případech.

Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.

Změna hesla po telefonu Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na příslušné stránce Portálu ZČU. Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:

- Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo. - V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888. - Operátor vám obratem zavolá zpět na předem zadané číslo. - Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty. - Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).