Aktuality:Omezení otevírací doby Helpdesku CIV

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od 2 uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
Od 11. 3. 2020 bude otevírací doba Helpdesku CIV zkrácena do 13h. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz. Osobní návštěvu využijte pouze v opravdu nezbytných případech.
+
'''Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00.''' HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz.
  
 
Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.
 
Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.
  
Změna hesla po telefonu
 
 
Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na  příslušné stránce Portálu ZČU.
 
Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na  příslušné stránce Portálu ZČU.
 
Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:
 
Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:
Řádka 9: Řádka 8:
 
* Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
 
* Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
 
* V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
 
* V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
* Operátor vám obratem zavolá zpět na předem zadané číslo.
+
* Operátor vám zavolá zpět na předem zadané číslo.
 
* Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
 
* Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
 
* Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).
 
* Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).
  
 
[[Kategorie:Novinky]]
 
[[Kategorie:Novinky]]

Aktuální verze z 07:48, 24 květen 2020

Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00. HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz.

Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.

Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na příslušné stránce Portálu ZČU. Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:

  • Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
  • V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
  • Operátor vám zavolá zpět na předem zadané číslo.
  • Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
  • Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje