Aktuality:Omezení otevírací doby Helpdesku CIV

Z HelpDesk

Od 11. 3. 2020 bude otevírací doba Helpdesku CIV pro osobní návštěvu zkrácena do 13h. Pro elektronickou komunikaci je helpdesk otevřen do 17h. Toto opatření platí pro helpdesk na Borech. Helpdesk v Jungmannově ulici je uzavřen zcela. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz. Osobní návštěvu využijte pouze v opravdu nezbytných případech.

Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.

Změna hesla po telefonu Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na příslušné stránce Portálu ZČU. Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:

  • Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
  • V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
  • Operátor vám obratem zavolá zpět na předem zadané číslo.
  • Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
  • Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).