Aktuality:Omezení otevírací doby Helpdesku CIV

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Od 20. 4. 2020 bude otevírací doba Helpdesku CIV pro osobní návštěvu do 14:00. Pro elektronickou komunikaci je helpdesk otevřen do 17h. Toto opatření platí pro helpdesk na Borech. Helpdesk v Jungmannově ulici je uzavřen zcela. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz. Osobní návštěvu využijte pouze v opravdu nezbytných případech.

Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.

Změna hesla po telefonu Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na příslušné stránce Portálu ZČU. Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:

  • Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
  • V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
  • Operátor vám obratem zavolá zpět na předem zadané číslo.
  • Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
  • Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje