Aktuality:Provozní doba z důvodu výměny oken - Helpdesk Bory
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
− | '''Vážení uživatelé, od pátku 11.12. do úterý 15.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v tyto dny pracoviště nedostupné.''' <br> K dispozici Vám samozřejmě budeme telefonicky v rozmezí 07:00 - 20:00 a pomocí emailové komunikace. | + | '''Vážení uživatelé, od pátku 11.12. do úterý 15.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v tyto dny pracoviště nedostupné.''' <br> K dispozici Vám samozřejmě budeme telefonicky v rozmezí 07:00 - 20:00 a pomocí emailové komunikace. Můžete také navštívit pracoviště Helpdesku v Jungmannově ulici, kde bude zřízen náhradní provoz v rozmezí 07:00 - 20:00. |
− | Můžete také navštívit pracoviště Helpdesku v Jungmannově ulici, kde bude zřízen náhradní provoz v | + | |
− | rozmezí 07:00 - 20:00. | + | |
Protože výdej jis karet je možný pouze na pracovišti Helpdesk - Bory, nebude možné karty v tyto dny vyzvednout. | Protože výdej jis karet je možný pouze na pracovišti Helpdesk - Bory, nebude možné karty v tyto dny vyzvednout. |
Verze z 14:43, 9 prosinec 2020
Vážení uživatelé, od pátku 11.12. do úterý 15.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v tyto dny pracoviště nedostupné.
K dispozici Vám samozřejmě budeme telefonicky v rozmezí 07:00 - 20:00 a pomocí emailové komunikace. Můžete také navštívit pracoviště Helpdesku v Jungmannově ulici, kde bude zřízen náhradní provoz v rozmezí 07:00 - 20:00.
Protože výdej jis karet je možný pouze na pracovišti Helpdesk - Bory, nebude možné karty v tyto dny vyzvednout.
Práce budou probíhat do úterý 15.12.2020, v případě, že by ještě ve středu 16.12. došlo k nečekaným komplikacím s plnohodnotným provozem na Borech, budeme Vás neprodleně informovat na stránkách supportu. Věříme ale, že vše proběhne podle plánu, a budeme se na Vás opět těšit.
Kontaktní informace na nás najdete zde: https://support.zcu.cz/index.php/Kategorie:HelpDesk#Provozn.C3.AD_doba
Děkujeme za pochopení,
Váš tým uživatelské podpory.