Aktuality:Provozní doba z důvodu výměny oken - Helpdesk Bory

Z Support
Verze z 11:12, 11 prosinec 2020; Beowulf (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Vážení uživatelé, od pátku 11.12. do středy 16.12.2020 z důvodu řemeslných úprav v prostorách Helpdesku na Borech (Univerzitní 20, kancelář UI205), bude v tyto dny pracoviště nedostupné.
K dispozici Vám samozřejmě budeme telefonicky v rozmezí 07:00 - 20:00 a pomocí emailové komunikace. Můžete také navštívit pracoviště Helpdesku v Jungmannově ulici, kde bude zřízen náhradní provoz v rozmezí 07:00 - 20:00.

Protože výdej jis karet je možný pouze na pracovišti Helpdesk - Bory, nebude možné karty v tyto dny vyzvednout.

Práce budou probíhat do úterý 15.12.2020, v případě, že by ještě ve středu 16.12. došlo k nečekaným komplikacím s plnohodnotným provozem na Borech, budeme Vás neprodleně informovat na stránkách supportu. Věříme ale, že vše proběhne podle plánu, a budeme se na Vás opět těšit.

Kontaktní informace na nás najdete zde: https://support.zcu.cz/index.php/Kategorie:HelpDesk#Provozn.C3.AD_doba


Děkujeme za pochopení,

Váš tým uživatelské podpory.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje