Aktuality:Výpadek diskového pole - 2.4.2010

Z HelpDesk
Verze z 3. 4. 2010, 14:53, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (doplneni textu o aktualizaci stavu)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Dnes po desáté hodině ráno došlo k opakovanému výpadku části diskového pole. Na odstranění závady se pracuje – přesouvání dat bude probíhat v průběhu celého víkendu. Z toho důvodu nebudou přístupná některá data z AFS (tedy i uživatelské účty a přihlašování), nebude funkční portál, webove projekty a mohou se vyskytnout i problémy u dalších služeb. Portál se budeme snažit zprovoznit co nejdříve, pak budou následovat uživatelské účty. Přesný důvod pádu se bude zjišťovat ve spolupráci s dodavatelem. Za způsobené potíže se omlouváme.
Aktualizováno: Provoz všech služeb ovlivněných potížemi s diskovým polem byl obnoven v sobotu ve 14:30, většina služeb fungovala již od sobotního rána. Naší prioritou byla záchrana dat a stabilizace budouciho provozu, proto jsme se rozhodli přesunout všechna data na jiné diskové pole, což je časově náročná operace. Omlouváme se za způsobené potíže.