Aktuality:Výpadek sítě v datovém centru

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od 1 uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
Ve úterý 31.1. ráno došlo k poruše centrálního prvku, který zajišťuje připojení hlavního datového centra. Důsledkem jsou výpadky některých služeb poskytovaných z datového centra. Na odstranění problému intenzivně pracujeme ve spolupráci s dodavatelem technologie. Omlouváme se za související komplikace.
+
V úterý 31.1. ráno došlo k poruše centrálního síťového prvku, který zajišťuje připojení hlavního datového centra. Důsledkem jsou výpadky některých služeb poskytovaných z datového centra. Na odstranění problému intenzivně pracujeme ve spolupráci s dodavatelem technologie. Omlouváme se za související komplikace. '''Aktualizace:''' zhruba od deváté hodiny je problém prozatímně opraven, s úplným řešením čekáme na dodavatele.
 
[[Kategorie:Výpadky provozu]]
 
[[Kategorie:Výpadky provozu]]

Aktuální verze z 15:00, 31 leden 2017

V úterý 31.1. ráno došlo k poruše centrálního síťového prvku, který zajišťuje připojení hlavního datového centra. Důsledkem jsou výpadky některých služeb poskytovaných z datového centra. Na odstranění problému intenzivně pracujeme ve spolupráci s dodavatelem technologie. Omlouváme se za související komplikace. Aktualizace: zhruba od deváté hodiny je problém prozatímně opraven, s úplným řešením čekáme na dodavatele.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje