Aktuality:Výpadky diskového pole

Z HelpDesk
Verze z 9. 9. 2010, 12:01, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (založení článku)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Ve středu 8.9.2010 v 5:30 se nečekaně restartovalo diskové pole, čímž způsobilo nedostupnost některých služeb, zvláště síťového souborového systému AFS. Okolo 9hod byla obnovena činnost webových projektů. Dostupnost domovských adresářů uživatelů, kterých je daleko větší objem, byla obnovena v průběhu dne. Bohužel chybu způsobil HW problém diskového pole, který řešíme s jeho dodavatelem a výrobcem. Vzhledem k určité nestabilitě současného řešení jsme se rozhodli přemigrovat veškerá data na nově, původně pro jiné účely, zakoupené pole. Kvůli velkému objemu těchto prací a časové nepříhodnosti díky začínajícímu školnímu roku bude migrace dat probíhat v postupných krocích bez vyhlášení odstávky vždy v podvečer až v noci. V průběhu následujících dní tedy občas nemusí být dostupné některé projekty, případně uživatelská data. Budeme se snažit o maximální dostupnost všech důležitých služeb a všeho důležitého SW (Magion, STAG, Portál) a většinu citlivých operací dělat v noci. Omlouváme se za problémy nezpůsobené naší vinou.