Aktuality:Změny po letní odstávce 2017

Z HelpDesk
Verze z 18. 8. 2017, 10:07, kterou vytvořil Borik (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „Každoroční letní odstávku jsme využili k akcím, které není možné provést za běžného provozu. Šlo především o upgrade síťové a diskov…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Každoroční letní odstávku jsme využili k akcím, které není možné provést za běžného provozu. Šlo především o upgrade síťové a diskové infrastruktury, migrace dat na nová úložiště a ve zbylém čase instalace nebo upgrade SW a služeb. Podrobnosti najdete v následujícím textu.

Technologické a konfigurační změny sítě

Pravidelná údržba a upgrade systémů

Do této kategorie spadají některé běžné provozní operace, které jsou ale časově náročné, takže je lze jen obtížně dělat v průběhu roku v době krátkých odstávek:

  • aktualizace systémů (jednotlivé servery, databáze, virtualizační systém, ...)
  • záplatování bezpečnostních hrozeb
  • přípravné práce pro další rozvoj IT prostředí v příštím roce

Změny v informačních systémech

Bezpečnost

Rušené služby