Aktuality:Změna v nastavování elektronické pošty

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Vážení uživatelé, chceme vás informovat o změně nastavování vaší univerzitní elektronické pošty. Až dosud jste si nastavovali přesměrování pošty, antispamovou kontrolu, automatickou odpověď v nepřítomnosti a třídění zpráv na stránce

 https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.

Tato nastavení se nově provádějí přímo v prostředí webmailu

 https://webmail.zcu.cz/

Do nového prostředí jsme přenesli vaše současná nastavení přesměrování pošty a odpovědi v nepřítomnosti. Pravidla pro třídění zpráv nelze přenést automaticky, proto žádáme uživatele, kteří si je v minulosti vytvářeli, aby si je v novém prostředí ve webmailu zadali znovu, jinak jim budou zprávy doručovány bez zatřídění. Filtry se v novém prostředí nastavují jednoduchým způsobem vyplněním webového formuláře.

Stejnou informaci doplněnou o výstižné ukázky obrazovek najdete na oficiálních stránkách podpory

 http://helpdesk.zcu.cz/Nastaveni_elektronicke_posty

Univerzitní poštovní server začne doručovat zprávy podle nového nastavení dne 15. října v 19:00. Do té doby si prosím v prostředí webmailu své nastavení zkontrolujte. Společně s tím dojde také ke změně v doručování zpráv považovaných za spam. Spam bude nyní automaticky ukládán do osobní složky Spam všem uživatelům.