Aktuality:Změna v seznamech členů e-mailových konferencí

Z HelpDesk
Verze z 17. 4. 2012, 19:08, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (oprava preklepu)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

V souvislosti s postupným propojováním systémů ZČU a automatizací přenosů některých dat byl ke dni 17.4.2012 změněn postup tvorby seznamu členů e-mailových konferencí. Nově se tyto seznamy tvoří z údajů personalistiky automaticky.

Stávající ručně udržované seznamy byly nahrazeny automatickými a tím mohlo dojít k vyřazení některých adres ze seznamů. Jedná se o tyto případy:

  1. zaměstnanec útvaru ZČU nemá Orion konto - v takovém případě je zapotřebí, aby si Orion konto založil. Jeho e-mailová adresa pak bude do e-mailové skupiny útvaru zařazena automaticky. V případě, že zaměstnanec preferuje použití externí emailové adresy, si může ve svém Orion kontu nastavit přesměrování pošty, viz též návod E-mail.
  2. zaměstnanec ZČU nemá aktuální pracovní poměr na daném pracovišti, ale má být informován hromadnou korespondencí. V takovém případě lze ručně přidat uživatele do skupiny doručovaných adres. Více v návodu na stránce Orion skupiny.

Další podrobnosti k funkci e-mailových konferencí najdete na stránce E-mailové_konference. Informace o změně, adresu návodu a seznamy vyřazených adres byly předány pro informaci všem sekretariátům fakult. V případě potíží kontaktujte HelpDesk CIV.