Aktuality:Změny po letní odstávce 2019

Z HelpDesk
Verze z 20. 8. 2019, 14:37, kterou vytvořil Borik (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „{{Draft}} Každoroční letní odstávku jsme využili k akcím, které není možné provést za běžného provozu. Podrobnosti najdete v následující…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.
Under construction icon-red.png Tato stránka není ještě hotová

 Text není kompletní nebo aktuální nebo se vztahuje k teprve připravované službě. Používejte jen na vlastní nebezpečí.

Každoroční letní odstávku jsme využili k akcím, které není možné provést za běžného provozu. Podrobnosti najdete v následujícím textu.

Technologické a konfigurační změny sítě

Pravidelná údržba a upgrade systémů

Do této kategorie spadají některé běžné provozní operace, které jsou ale časově náročné, takže je lze jen obtížně dělat v průběhu roku v době krátkých odstávek:

  • aktualizace systémů (jednotlivé servery, databáze, virtualizační systém, ...)
  • záplatování bezpečnostních hrozeb
  • přípravné práce pro další rozvoj IT prostředí v příštím roce

Změny v informačních systémech

Bezpečnost

Rušené služby

  • migrace tiskopisy.zcu.cz do prostředí Alfresco?