CIV:Kalendáře

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Shrnutí)
(Rezervační kalendáře)
Řádka 11: Řádka 11:
 
u ní navíc kategorii "Cesta". Tím dojde k automatickému zápisu této události i do skupinového kalendáře mého oddělení a ostatní kolegové ji tam uvidí.
 
u ní navíc kategorii "Cesta". Tím dojde k automatickému zápisu této události i do skupinového kalendáře mého oddělení a ostatní kolegové ji tam uvidí.
  
== Rezervační kalendáře ==
+
== Rezervační a informační kalendáře ==
 
Kalendáře slouží k rezervaci vybraných místností nebo prostředků, zapisovat do kalendáře smějí pouze správci místností nebo prostředků podle následujících pravidel:
 
Kalendáře slouží k rezervaci vybraných místností nebo prostředků, zapisovat do kalendáře smějí pouze správci místností nebo prostředků podle následujících pravidel:
  
  
 +
{|
 +
! kalendář !! popis !! právo zapisovat
 +
|-
 +
| sogo_vypadky || informace o výpadcích služeb || vedoucí oddělení, celá LPS
 +
|-
 +
| sogo_iotlab || akce IoT lab a související rezervace prostor UI505* || IoT lab
 +
|}
  
 
== Shrnutí ==
 
== Shrnutí ==

Verze z 12:48, 16 září 2019

Obsah

Skupinové kalendáře

Na kalendářovém serveru ZČU jsou k dispozici skupinové kalendáře všech oddělení CIVu. Obsahují informace o dovolených, služebních cestách a nepřítomnosti členů jednotlivých oddělení: CIVS, LPS, PIS, UIA, SUP, TPS. Kalendáře obsahují přehled o aktuální a budoucí nepřítomnosti členů oddělení. Slouží především k tomu, aby členové oddělení měli přehled o nepřítomnosti svých kolegů bez toho, aby si museli do svého kalendářového klienta přidávat jejich osobní kalendáře. Přístup k obsahu skupinového kalendáře mají všichni členové oddělení a navíc i vedení CIVu.

Do skupinových kalendářů se "ručně" nezapisuje nic. Automaticky se do nich synchronizují jen ty události z osobních kalendářů členů příslušného oddělení, které mají nastavenou kategorii "Dovolená" nebo "Cesta". Typicky mám-li např. naplánovanou návštěvu lékaře, zapíšu si jí do svého osobního kalendáře a nastavím u ní navíc kategorii "Cesta". Tím dojde k automatickému zápisu této události i do skupinového kalendáře mého oddělení a ostatní kolegové ji tam uvidí.

Rezervační a informační kalendáře

Kalendáře slouží k rezervaci vybraných místností nebo prostředků, zapisovat do kalendáře smějí pouze správci místností nebo prostředků podle následujících pravidel:


kalendář popis právo zapisovat
sogo_vypadky informace o výpadcích služeb vedoucí oddělení, celá LPS
sogo_iotlab akce IoT lab a související rezervace prostor UI505* IoT lab

Shrnutí

  • do skupinového kalendáře svého oddělení nezapisujete nic, kalendář je pro vás dostupný jen pro čtení
  • automaticky do něj proudí vaše události, kterým nastavíte kategorii "Cesta" nebo "Dovolená" (v případě anglického prostředí klienta "Travel" nebo "Vacation").
  • obsah těchto událostí je čitelný všem členům oddělení
  • ostatní vaše osobní události se do něj nepřenášejí
  • kalendář se synchronizuje každou hodinu
  • kalendář obsahuje události v plovoucím okně 31 dnů zpět a všechno v budoucnosti

Přidání skupinového kalendáře do svého klienta

  • buď "klikacím postupem"
    • v Thunderbirdu nebo ve webmailu jdu na Kalendář
    • zvolím ikonu panáčka se zeleným "plus" pro Odebírání kalendáře
    • v otevřeném okně napíšu do políčka s lupou "sogo"
    • na nabídnuté položce "Administrator SOGo" rozkliknu "+"
    • a přidám požadovaný kalendář - např. "LPS (dovolené a cesty)"

Poznámka: při výběru kalendářů jsou sice nabízeny kalendáře všech oddělení, ale po připojení kalendáře uvidím detaily událostí (kdo a kde) jen u svého oddělení.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje