Certifikáty poštovního serveru

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Nová stránka: Pro zajištění bezpečného přístupu k elektronické poště podporuje poštovní server technologii SSL, která automaticky vytváří kanál pro šifrovanou komunikaci mezi kli...)
 
m
 
Řádka 1: Řádka 1:
Pro zajištění bezpečného přístupu k elektronické poště podporuje poštovní server technologii SSL, která automaticky vytváří kanál pro šifrovanou komunikaci mezi klientem a serverem. Služby, které na centrálním poštovním serveru běží (IMAP, POP a WWW), mají vygenerovány své certifikáty podepsané certifikační autoritou ZČU. Tyto certifikáty si klienti elektronické pošty a WWW stahují automaticky sami a ověřují je proti certifikátu certifikační autority (dále jen CA), kterou byly podepsány. Pokud klienti nemají certifikát příslušné certifikační autority k dispozici, informují při každém svém startu uživatele o tom, že použitý zabezpečovací certifikát nelze ověřit.
+
Pro zajištění bezpečného přístupu k elektronické poště podporuje poštovní server technologii SSL, která automaticky vytváří šifrované spojení mezi klientem a serverem. Služby, které na centrálním poštovním serveru běží (IMAP, POP a WWW), mají vygenerovány své certifikáty podepsané certifikační autoritou ZČU. Tyto certifikáty si klienti elektronické pošty a WWW stahují automaticky sami a ověřují je proti certifikátu certifikační autority (dále jen CA), kterou byly podepsány. Pokud klienti nemají certifikát příslušné certifikační autority k dispozici, informují při každém svém startu uživatele o tom, že použitý zabezpečovací certifikát nelze ověřit.
 
Pro možnost ověření certifikátu je proto nutné importovat do prostředí klienta (pracovní stanice) platný certifikát certifikační autority ZČU.
 
Pro možnost ověření certifikátu je proto nutné importovat do prostředí klienta (pracovní stanice) platný certifikát certifikační autority ZČU.
  
 
Procedura importu certifikátu certifikační autority je jednoduchá a její podrobný popis naleznete na stránkách dokumentace [[Ověření komunikujícího protějšku certifikáty|PKI]].
 
Procedura importu certifikátu certifikační autority je jednoduchá a její podrobný popis naleznete na stránkách dokumentace [[Ověření komunikujícího protějšku certifikáty|PKI]].

Aktuální verze z 18:22, 13 květen 2020

Pro zajištění bezpečného přístupu k elektronické poště podporuje poštovní server technologii SSL, která automaticky vytváří šifrované spojení mezi klientem a serverem. Služby, které na centrálním poštovním serveru běží (IMAP, POP a WWW), mají vygenerovány své certifikáty podepsané certifikační autoritou ZČU. Tyto certifikáty si klienti elektronické pošty a WWW stahují automaticky sami a ověřují je proti certifikátu certifikační autority (dále jen CA), kterou byly podepsány. Pokud klienti nemají certifikát příslušné certifikační autority k dispozici, informují při každém svém startu uživatele o tom, že použitý zabezpečovací certifikát nelze ověřit. Pro možnost ověření certifikátu je proto nutné importovat do prostředí klienta (pracovní stanice) platný certifikát certifikační autority ZČU.

Procedura importu certifikátu certifikační autority je jednoduchá a její podrobný popis naleznete na stránkách dokumentace PKI.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje