Doporučené technologie pro vzdálenou práci

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

V případě potřeby práce z domova či omezení osobních kontaktů mají všichni zaměstnanci a studenti ZČU k dispozici služby určené pro vzdálenou práci, spolupráci týmů a předávání dat. Následuje konkrétní popis doporučených technologií.

Telefony

  • Přesměrování telefonní linky na mobilní telefon
    • Zajistí dostupnost na pracovním čísle
    • Postup: https://portal.zcu.cz Já - další aplikace - nastavení linek - přesměrovat
    • Poznámky: Na mobilním telefonu je vidět identifikace původního volajícího. Při přesměrování na služební mobilní telefon je služba zcela zdarma, jinak se platí hovor ze ZČU na mobil.
  • Přenesení telefonního přístroje domů
    • Řešení pro případy, kdy je nezbytné, aby hovory byly vedeny z určité pevné linky ZČU - volaný vidí číslo přenesené linky.
    • Postup: Je třeba upravit konfiguraci telefonu, kontaktujte CIV, dostanete návod.

Videokonference

V technologiích pro spolupráci týmů je obecně široká nabídka (WhatsApp, Skype, Slack), nebojte se použít to, s čím má váš tým předchozí zkušenosti. Je běžné, že každý tým používá jinou technologii. Doporučení ze strany CIV:

  • Operativní videoschůzky
  • Videokonference ve vyšší kvalitě

Předávání dat (například místo předávání flash disků)

Vzdálený přístup ke službám dostupným jen ve vnitřní síti ZČU