Elektronické potvrzení o studiu

Z HelpDesk

<protect show="none" users="Svamberg,Bike,Phanousk,Lindavoj,Peckert,Borik" groups="editor,sysop"> Uraul/FlIXuiVxDb1hsqtVwCBotd6PVvmxzgM4a7HDI= </protect>


Registrací své Plzeňské karty dává zároveň student souhlas s předáváním informace o studiu PMDP. Souhlas platí po celou dobu studia, není třeba ho obnovovat každý semestr nebo akademický rok. Alternativní cesta s papírovým potvrzením nadále zůstává zachována jako záložní řešení.

Jak registrace funguje

K registraci potřebuje student svoji platnou kartu JIS a svoji platnou Plzeňskou kartu. Na vyhrazeném kiosku přiloží postupně obě karty ke snímači. Po porovnání osobních údajů v Informačním systému ZČU a na Plzeňské kartě je uloženo číslo Plzeňské karty do databáze.


Umístění registračních kiosků

  • v budově CIVu před učebnou UI213
  • v budově fakulty ekonomické před operátorským pracovištěm v místnosti HJ213
  • v budově fakulty pedagogické před operátorským pracovištěm v místnosti KL204

Postup pro získání elektronického potvrzení o studiu

Odvolání souhlasu s elektronickým potvrzením

Souhlas s elektronickým potvzením o studiu lze kdykoliv osobně odvolat na HelpDesku CIV.

Papírové potvrzení

Papírové potvrzení funguje nadále jako dříve. Pro PMDP slouží jako záložní řešení, například pro přijaté uchazeče, kteří ještě nemají kartu JIS. Papírové potvrzení je také nutné pro všechny ostatní dopravce.