Expirace garantovaneho konta

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Pokyny pro garanty, kteří obdrželi zprávu o expiraci někerého garantovaného Orion konta.

Prodloužení platnosti garantovaného konta

Pokud nadále platí důvod pro aktivitu garantovaného konta, postupujte podle následujících pokynů:

  • jedná se o zaměstnance ZČU s pracovní smlouvou nebo studenta:
    • Orion konto bude automaticky obnoveno po zadání nové smlouvy do personální agendy, případně po zadání nového studia do IS/STAG.
  • jedná se o jiný vztah se ZČU (hostovské nebo externí konto):
    • Jako garant můžete platnost konta prodloužit přímo v aplikaci na správu hostovských kont v portálu: https://portal.zcu.cz -> karta "Já" -> "Orion konto" -> "Hostovská konta"
    • Případně můžete požádat o prodloužení pracoviště HelpDesk CIV.

Doporučený postup před zablokováním konta

  • Pokud je majitel konta vlastníkem případně správcem AFS nebo webového projektu, zajistěte jeho zrušení nebo předání správy jinému uživateli. Konkrétní požadavek na zrušení nebo změnu vlastníka projektu zašlete na HelpDesk CIV. V případě, že projekt zůstane bez správce, může být při údržbě diskových prostorů vymazán.