Expirace konta

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
 
Řádka 1: Řádka 1:
Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno.  
+
Vaše [[:Kategorie:Orion|Orion konto]] je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Zazálohujte si tedy svá data, obsah poštovní schránky a podobně, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup. Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.  
Blokace je provedena protože...
+
Uklid...
+
  
 +
Blokace konta bude provedena, protože v centrální evidenci uživatelů Orion kont není záznam o aktuálně platném vztahu vlastníka konta k ZČU. Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:
  
Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:
+
* '''jsem student a mám aktuálně platné studium''' - kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]] a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
 +
* '''jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem''' - kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]] a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
 +
* '''jsem externista nebo externí firma''' - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta.
 +
* jedná se o '''speciální servisní konto''' - kontaktujte pracovníky [mailto://konta@service.zcu.cz CIV-LPS] pro prodloužení platnosti tohoto konta.
  
* '''jsem student a mám aktuálně platné studium''' - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
+
V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]].
* '''jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem''' - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
+
* jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta)
+
* jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta
+
  
V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.
+
[[Kategorie:IdM]]
 +
[[Kategorie:Pracovní postupy]]
 +
[[Kategorie:Orion]]

Verze z 13:52, 14 prosinec 2007

Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Zazálohujte si tedy svá data, obsah poštovní schránky a podobně, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup. Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.

Blokace konta bude provedena, protože v centrální evidenci uživatelů Orion kont není záznam o aktuálně platném vztahu vlastníka konta k ZČU. Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:

  • jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
  • jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
  • jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta.
  • jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta.

V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje