Expirace konta

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 1: Řádka 1:
Vaše [[:Kategorie:Orion|Orion konto]] je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Zazálohujte si a případně smažte svá data, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup:  
+
== Pokyny pro uživatele, kteří obdrželi zprávu o expiraci jejich konta ==
 +
 
 +
V tuto chvíli nemáte podle našich informací platný vztah se ZČU a proto bude vaše [[:Kategorie:Orion|Orion konto]] po uplynutí data expirace zablokováno. Zazálohujte si tedy a případně smažte svá data, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup:  
  
 
# Zazálohujte si data na svém domácím adresáři na AFS a data vymažte. Disk je obvykle mapován ve Windows jako H:, na eryxu a jiných linuxových serverech je dostupný jako /users/<x>/<login>.
 
# Zazálohujte si data na svém domácím adresáři na AFS a data vymažte. Disk je obvykle mapován ve Windows jako H:, na eryxu a jiných linuxových serverech je dostupný jako /users/<x>/<login>.
Řádka 5: Řádka 7:
 
# Zazálohujte si a vymažte obsah své poštovní schránky (pomocí https://webmail.zcu.cz nebo celé složky zpráv na https://mail.zcu.cz/moje-slozky).
 
# Zazálohujte si a vymažte obsah své poštovní schránky (pomocí https://webmail.zcu.cz nebo celé složky zpráv na https://mail.zcu.cz/moje-slozky).
 
# Zrušte si případné přesměrování pošty na https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.
 
# Zrušte si případné přesměrování pošty na https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.
# Pokud jste žádal nebo spravoval AFS nebo webový projekt, zajistěte jeho zrušení nebo předání správy jinému uživateli. Konkrétní požadavek na zrušení nebo změnu vlastníka projektu zašlete na [mailto://service@service.zcu.cz HelpDesk CIV].
+
# Pokud jste vlastníkem případně správcem AFS nebo webového projektu, zajistěte jeho zrušení nebo předání správy jinému uživateli. Konkrétní požadavek na zrušení nebo změnu vlastníka projektu zašlete na [mailto://service@service.zcu.cz HelpDesk CIV]. V případě, že projekt zůstane bez správce, bude při údržbě diskových prostorů vymazán.
  
 
Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.  
 
Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.  
  
Pokud konto potřebujete nyní nadále používat, postupujte podle následujících pokynů:
+
Pokud konto potřebujete nadále používat, postupujte podle následujících pokynů:
  
 
* '''jsem student a mám aktuálně platné studium''' - kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]] a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
 
* '''jsem student a mám aktuálně platné studium''' - kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]] a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
Řádka 16: Řádka 18:
 
* jedná se o '''speciální servisní konto''' - kontaktujte pracovníky [mailto://konta@service.zcu.cz CIV-LPS] pro prodloužení platnosti tohoto konta.
 
* jedná se o '''speciální servisní konto''' - kontaktujte pracovníky [mailto://konta@service.zcu.cz CIV-LPS] pro prodloužení platnosti tohoto konta.
  
V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]].
+
V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk CIV]].
  
 
[[Kategorie:IdM]]
 
[[Kategorie:IdM]]
 
[[Kategorie:Pracovní postupy]]
 
[[Kategorie:Pracovní postupy]]
 
[[Kategorie:Orion]]
 
[[Kategorie:Orion]]

Verze z 17:22, 19 prosinec 2007

Pokyny pro uživatele, kteří obdrželi zprávu o expiraci jejich konta

V tuto chvíli nemáte podle našich informací platný vztah se ZČU a proto bude vaše Orion konto po uplynutí data expirace zablokováno. Zazálohujte si tedy a případně smažte svá data, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup:

  1. Zazálohujte si data na svém domácím adresáři na AFS a data vymažte. Disk je obvykle mapován ve Windows jako H:, na eryxu a jiných linuxových serverech je dostupný jako /users/<x>/<login>.
  2. Zrušte si své osobní stránky (obsah adresáře public ve svém domácím adresáři), po zablokování konta stejně nebudou dostupné.
  3. Zazálohujte si a vymažte obsah své poštovní schránky (pomocí https://webmail.zcu.cz nebo celé složky zpráv na https://mail.zcu.cz/moje-slozky).
  4. Zrušte si případné přesměrování pošty na https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.
  5. Pokud jste vlastníkem případně správcem AFS nebo webového projektu, zajistěte jeho zrušení nebo předání správy jinému uživateli. Konkrétní požadavek na zrušení nebo změnu vlastníka projektu zašlete na HelpDesk CIV. V případě, že projekt zůstane bez správce, bude při údržbě diskových prostorů vymazán.

Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.

Pokud konto potřebujete nadále používat, postupujte podle následujících pokynů:

  • jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
  • jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
  • jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta.
  • jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta.

V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontaktujte HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje