Expirace konta
Z HelpDesk
Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Blokace je provedena protože... Uklid...
Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:
- jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
- jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
- jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta)
- jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta
V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.