Expirace konta

Z HelpDesk
Verze z 14. 12. 2007, 12:27, kterou vytvořil Borik (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Blokace je provedena protože... Uklid...


Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:

  • jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
  • jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
  • jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta)
  • jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta

V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.