Expirace konta

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Vaše Orion konto je v režimu expirace a po uplynutí data expirace bude zablokováno. Zazálohujte si tedy svá data, obsah poštovní schránky a podobně, po zablokování konta už k nim nebudete mít přístup. Definitivní smazání zablokovaného konta proběhne cca za půl roku v rámci pravidelné údržby. V případě, že do této doby obnovíte svůj vztah k ZČU, bude Vám konto opět zpřístupněno včetně všech dat.

Blokace konta bude provedena, protože v centrální evidenci uživatelů Orion kont není záznam o aktuálně platném vztahu vlastníka konta k ZČU. Pokud konto nadále potřebujete používat, postupujte podle následujících pokynů:

  • jsem student a mám aktuálně platné studium - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své studijní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci studentů.
  • jsem zaměstnanec ZČU s aktuálně platným pracovním poměrem - kontaktujte HelpDesk CIV a uveďte svůj login a své osobní číslo. Pravděpodobně Vaše konto není napojeno na Vaši osobu v evidenci zaměstnanců.
  • jsem externista nebo externí firma - kontaktujte svého garanta (t.j. zaměstnance ZČU), aby zajistil prodloužení platnosti Vašeho konta.
  • jedná se o speciální servisní konto - kontaktujte pracovníky CIV-LPS pro prodloužení platnosti tohoto konta.

V ostatních případech pravděpodobně nemáte na Orion konto nárok. V případě pochybností kontatkujte HelpDesk CIV.