FAQ - Portál

Z HelpDesk
Verze z 11. 3. 2010, 20:21, kterou vytvořil Lpabiano (diskuse | příspěvky) (Nová stránka: Tato stránka popisuje nejčastější dotazy uživatelů k informačnímu systému Portál. ==Přihlášení do Portálu== ====Jak se přihlásím?==== '''Řešení:''' Po otevřen...)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Tato stránka popisuje nejčastější dotazy uživatelů k informačnímu systému Portál.

Přihlášení do Portálu

Jak se přihlásím?

Řešení: Po otevření stránky Portál ZČU, klikněte na tlačítko "Přihlášení do portálu". Toto Vás přepne do přihlašovací stránky WebAuth. Zde se přihlásí svým Orionovským kontem (Orion login, Orion heslo).

Nemůžu se přihlásit.

Řešení: 1) Zkontrolujte zda v hesle používáte pouze povolené znaky:

  • velká a malá písmena,
  • číslice,
  • interpunkce ._-!@#$%^&*:|\/,()[ ]{};

Heslo nesmí obsahovat znaky české abecedy, pokud takové máte změnte si jej pomocí služby Změna hesla nebo navštivte některé pracoviště HelpDesku.

2) Zkontrolujte platnost hesla pomocí jiné aplikace výpočetního prostředí Orion (např. Webmail). Pokud Vám přihlášení nejde ani v ostatních aplikacích ZČU, kontaktujte pracoviště HelpDesku.

3) V ostatních případech kontaktujte pracoviště HelpDesku.

Nahlášení problémů s Portálem

Kam nahlásit problém a jak?

Chyby a problémy související s portálem prosím hlašte na operator@service.zcu.cz. Při vyplňování hlášení chyby, prosíme, uvádějte:

1) o co jste se snažili a jak,

2) jakým výsledkem skončila vaše akce,

3) v kolik hodin jste akci prováděli,

4) jméno, příjmení, orion login, studentské číslo