FAQ - Telefony

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazeno 10 mezilehlých verzí od 2 uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
'''Tato stránka popisuje nejčastější dotazy uživatelů k telefonním službám ZČU.'''
 +
==Nahlášení problémů s telefonem a telefonními službami==
 +
====Kam nahlásit problém a jak?====
 +
'''Řešení:'''
 +
 +
Chyby a problémy související s telefonem a telefonními službami prosím hlašte na [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz].
 +
 +
Při vyplňování hlášení chyby, prosíme, uvádějte:
 +
 +
1) o jaký typ telefonu se jedná,<br />
 +
2) kde je umístěn,<br />
 +
3) telefonní číslo,<br />
 +
4) o co jste se snažili a jak,<br />
 +
5) jakým výsledkem skončila vaše akce,
 +
==Zřízení a správa telefonního účtu==
 +
====Jaké je rozdělení telefonních účtů?====
 +
Telefonní účty jsou poskytovány v několika kategoriích:
 +
*kategorie I. - hovory bez dalších poplatků. tj. v rámci ZČU, případně pomocí [http://enum.nic.cz/ ENUM]
 +
*kategorie II. - rozšíření kategorie I. o možnost volání na pevné linky v ČR
 +
*kategorie III. - rozšíření kategorie II. o možnost volání na mobilní čísla
 +
*kategorie IV. - rozšíření kategorie III. o možnost volání do zahraničí.
 +
''Mobilní telefony jsou z technických důvodů zařazeny pouze do kategorie IV.''
 +
 +
====Jak přiřadit nebo přesunout telefon do jednotlivých kategorií?====
 +
'''Řešení:'''
 +
 +
Přiřazení a přesuny do jednotlivých kategorií jsou prováděny na základě žádosti zaslané e-mailem nebo na základě předepsaného formuláře v papírové nebo elektronické formě.
 +
*kategorie I. - uživatel žádá emailem viz [[Telekomunikační služby/Žádost o vytvoření telefonního účtu I., II., III. kategorie|Žádost o vytvoření telefonního účtu I. kategorie]]<br />
 +
*kategorie II. a III. - vedoucí pracovník příslušného pracoviště žádá emailem viz [[Telekomunikační služby/Žádost o vytvoření telefonního účtu I., II., III. kategorie|Žádost o vytvoření telefonního účtu II. a III. kategorie]]<br />
 +
*kategorie IV. - žádost na základě předepsaného formuláře v papírové nebo elektronické formě, který je podepsán vedoucím pracovníkem daného pracoviště viz [[Telekomunikační služby/Žádost o vytvoření telefonního účtu IV. kategorie|Žádost o vytvoření telefonního účtu IV. kategorie]]
 +
==Telefonní seznam==
 +
Informace o všech telefonních číslech jsou uvedeny v [http://ts.zcu.cz/ telefonním seznamu]. Část údajů se generuje automaticky z příslušných databází. Za správnost a aktualizaci dat dle [[Provozní řád telefonie ZČU|Provozního řádu telefonie ZČU]] zodpovídá příslušné pracoviště.
 +
====Nesouhlasí údaje uvedené v telefonním seznamu?====
 +
'''Řešení:'''
 +
 +
Úpravu provádí sekretariát katedry po přihlášení do aplikace [http://vizitka.zcu.cz/ Vizitka], viz též článek [[Vizitka a telefonní seznam]]. Pokud sekretariát nemůže data upravit, obraťte se prosím na [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz].  Stejný zdroj dat je i pro [http://phone.zcu.cz/ phone.zcu.cz].
 +
 
[[Kategorie:Telefony]]
 
[[Kategorie:Telefony]]
 
[[Kategorie:FAQ]]
 
[[Kategorie:FAQ]]

Aktuální verze z 06:26, 19 září 2018

Tato stránka popisuje nejčastější dotazy uživatelů k telefonním službám ZČU.

Obsah

[editovat] Nahlášení problémů s telefonem a telefonními službami

[editovat] Kam nahlásit problém a jak?

Řešení:

Chyby a problémy související s telefonem a telefonními službami prosím hlašte na operator@service.zcu.cz.

Při vyplňování hlášení chyby, prosíme, uvádějte:

1) o jaký typ telefonu se jedná,
2) kde je umístěn,
3) telefonní číslo,
4) o co jste se snažili a jak,
5) jakým výsledkem skončila vaše akce,

[editovat] Zřízení a správa telefonního účtu

[editovat] Jaké je rozdělení telefonních účtů?

Telefonní účty jsou poskytovány v několika kategoriích:

  • kategorie I. - hovory bez dalších poplatků. tj. v rámci ZČU, případně pomocí ENUM
  • kategorie II. - rozšíření kategorie I. o možnost volání na pevné linky v ČR
  • kategorie III. - rozšíření kategorie II. o možnost volání na mobilní čísla
  • kategorie IV. - rozšíření kategorie III. o možnost volání do zahraničí.

Mobilní telefony jsou z technických důvodů zařazeny pouze do kategorie IV.

[editovat] Jak přiřadit nebo přesunout telefon do jednotlivých kategorií?

Řešení:

Přiřazení a přesuny do jednotlivých kategorií jsou prováděny na základě žádosti zaslané e-mailem nebo na základě předepsaného formuláře v papírové nebo elektronické formě.

[editovat] Telefonní seznam

Informace o všech telefonních číslech jsou uvedeny v telefonním seznamu. Část údajů se generuje automaticky z příslušných databází. Za správnost a aktualizaci dat dle Provozního řádu telefonie ZČU zodpovídá příslušné pracoviště.

[editovat] Nesouhlasí údaje uvedené v telefonním seznamu?

Řešení:

Úpravu provádí sekretariát katedry po přihlášení do aplikace Vizitka, viz též článek Vizitka a telefonní seznam. Pokud sekretariát nemůže data upravit, obraťte se prosím na operator@service.zcu.cz. Stejný zdroj dat je i pro phone.zcu.cz.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje