Google Drive/Nastavení synchronizace na disk v systému Windows10

Z Support
< Google Drive(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka s textem „==Nastavení synchronizace na disk v systému Windows10== # Spusťte Internet Explorer a otevřete Možnosti internetu. # Přejděte na záložku Možnost…“)
 
 
Řádka 5: Řádka 5:
 
# Restartujte aplikaci Google Drive a nyní by již mělo fungovat přesměrování na WebAuth korektně.
 
# Restartujte aplikaci Google Drive a nyní by již mělo fungovat přesměrování na WebAuth korektně.
 
[[Soubor:GoogleDriveWin10.jpg]]
 
[[Soubor:GoogleDriveWin10.jpg]]
 +
 +
[[Kategorie:Návody]]
 +
[[Kategorie:Pro studenty]]
 +
[[Kategorie:Pro zaměstnance]]
 +
[[Kategorie:Google Apps]]

Aktuální verze z 10:58, 23 červen 2016

[editovat] Nastavení synchronizace na disk v systému Windows10

  1. Spusťte Internet Explorer a otevřete Možnosti internetu.
  2. Přejděte na záložku Možnosti internetu > Upřesnit
  3. V seznamu odškrtněte předposlední položku "Varovat v případě, že je spuštění testu při spuštění počítače (POST) přesměrováno do zóny, která tyto testy neumožňuje."
  4. Restartujte aplikaci Google Drive a nyní by již mělo fungovat přesměrování na WebAuth korektně.

GoogleDriveWin10.jpg

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje