HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť

Z Support
< HelpDesk:Pracovní postupy(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (úprava)
 
(Není zobrazena 1 mezilehlá verze od 1 uživatele.)
Řádka 5: Řádka 5:
 
* [[HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Kontrola_přihlášenosti|Ano]]
 
* [[HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Kontrola_přihlášenosti|Ano]]
 
* [[HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Fronta_Helps|Ne]] &mdash; Pamatujte si číslo '''1'''.
 
* [[HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Fronta_Helps|Ne]] &mdash; Pamatujte si číslo '''1'''.
 +
 +
----
 +
'''Obrázek k průvodci:'''
 +
[[Soubor:Postup helpdesku.png]]
  
 
[[Kategorie:Průvodci|Síť]]
 
[[Kategorie:Průvodci|Síť]]

Aktuální verze z 17:19, 7 únor 2012

[editovat] Jestliže se objeví hlášení problémů se sítí, je třeba postupovat podle tohoto průvodce.

Jedná se o stroj s OrionXP?
Zjistíte to tak, že před přihlášením je vidět na pozadí tapeta s nápisem OrionXP. Po přihlášení nabíhá kontrola zaplněnosti profilu.

  • Ano
  • Ne — Pamatujte si číslo 1.

Obrázek k průvodci: Postup helpdesku.png

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje