HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Kontrola blokace PC

Z HelpDesk
< HelpDesk:Pracovní postupy‎ | Průvodci/Síť
Verze z 13. 4. 2007, 11:11, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (založení článku)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Přihlášení se nepodařilo. Chybová hláška říká problém se síťovým kabelem.

Je třeba zjistit, jestli daný PC není blokovaný. K tomu budete potřebovat IP adresu počítače.

  1. Zjistěte IP adresu postiženého počítače.
  2. Koukněte se do Seznamu blokovaných adres, jestli tam to IP někde není uvedeno.



← Zpět