HelpDesk:Pracovní postupy/Průvodci/Síť/Kontrola kabelu

Z HelpDesk
< HelpDesk:Pracovní postupy‎ | Průvodci/Síť
Verze z 13. 4. 2007, 11:39, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (malé doplnění)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Počítač mezi blokovanými nebyl. Není náhodou odpojený síťový kabel?

  • Požádejte uživatele o kontrolu zapojení síťového kabelu.

Pozná se to tak, že je zastrčený do síťové karty a ta karta u toho zastrčeného konektoru bliká nebo svítí. Většinou zeleně nebo žlutě. Jestliže nebliká nebo nesvítí, je kabel zapojený špatně.

Je kabel správně zapojený?

  • Ano — Pamatujte si číslo 7.
  • Ne


← Zpět