HelpDesk:Pracovní postupy/Vznik a zánik helpsáka

Z Support
< HelpDesk:Pracovní postupy(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Nová stránka: Pokud přijde nový helpsák je potřeba mu zařídit několik přístupů, aby mohl pracovat. <br /> Rozlišujeme několik helpsáků podle pracoviště na CIVu.<br /><br /> SUP ...)
 
 
Řádka 15: Řádka 15:
 
<br />
 
<br />
 
Při skončení helpsáka se vše zase musí odebrat.
 
Při skončení helpsáka se vše zase musí odebrat.
 +
 +
[[Kategorie:Pracovní postupy|Vznik a zánik helpsáka]]

Aktuální verze z 12:04, 12 duben 2013

Pokud přijde nový helpsák je potřeba mu zařídit několik přístupů, aby mohl pracovat.

Rozlišujeme několik helpsáků podle pracoviště na CIVu.

SUP helpsák
LPS helpsák
PIS helpsák
atd.

  1. zavedení do helpsácké aplikace na portálu => dělá vedoucí SUP => fronta AUP
  2. přidání práv do RT dle zařazení na CIV (např. SUP helpsák: helps, pro, změny, IS, _RULE_civ_users)
  3. přidání práv na AFS, opět podle zařazení (např. SUP helpsák: project/www/helps) => fronta konta
  4. povolit vchod na JIS CIV vchod => fronta JIS
  5. přidat práva na wiki => vedoucí SUP => fronta AUP (nebo List)


Při skončení helpsáka se vše zase musí odebrat.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje