HelpDesk:Problém s ISKaMem + obecná instalce z balíku
Problém:
Po spusteni ISKaMu a po zadani jmena a hesla se zobrazila hlaska "Inicializace aplikace se nezdarila".
1) Pokud se problem stane behem provozu (napr. v menze spadne ISKaM behem provadeni transakci), tak pro jistotu zalohovat data z adresare s instalaci, ISKaM se nachazi zde: C:\Program Files\ApS Brno\ISKaM 2005
2) Smazat adresar s ISKaMem.
3) Snizit verzi balicku v registru, napr. zmensit prvni cislo verze o 1, verze balicku se nachazeji na: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OrionXP\versions
4) Spustit startovaci scripty nebo restartovat pocitac, cimz se ISKaM znovu nainstaluje. Scripty se daji spustit timto souborem: C:\Program Files\OrionXP\sys_startup.cmd
5) Pokud by po tomto ISKaM pozadoval zadat adresu databaze, nebo by byly jine podobne problemy, pomuze zkopirovat soubor ISKaM2005.ini z AFS, nachazi se na I:\localsw\iskam\SystemDrive.dif\..., resp. na: \zcu.cz\i386_nt35\software.xp\localsw\iskam\SystemDrive.dif
6) Pokud se po spusteni nepodari uzivateli prihlasit (hlaska, ze zadava spatne heslo), tak po vypnuti a zapnuti ISKaMu by to melo byt uz v poradku.
PS: Vyse uvedeny postup (body 2 - 4, v nekterych pripadech i 5) plati
pro jakykoliv SW instalovany z balicku. V bode 2 by se obecne mel SW
odinstalovat v ovladacich panelech + smazat veskere jeho pozustatky v
Program Files. Zapiste si prosim tento postup do Helpsackeho blogu nebo
do pracovnich postupu, pak je mozne pozadavek uzavrit.
Vymysleno by Kalwi + Ali