HelpDesk:Problém s ISKaMem + obecná instalce z balíku

Z HelpDesk

Problém:

Po spusteni ISKaMu a po zadani jmena a hesla se zobrazila hlaska "Inicializace aplikace se nezdarila".

1) Pokud se problem stane behem provozu (napr. v menze spadne ISKaM behem provadeni transakci), tak pro jistotu zalohovat data z adresare s instalaci, ISKaM se nachazi zde: C:\Program Files\ApS Brno\ISKaM 2005

2) Smazat adresar s ISKaMem.

3) Snizit verzi balicku v registru, napr. zmensit prvni cislo verze o 1, verze balicku se nachazeji na: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OrionXP\versions

4) Spustit startovaci scripty nebo restartovat pocitac, cimz se ISKaM znovu nainstaluje. Scripty se daji spustit timto souborem: C:\Program Files\OrionXP\sys_startup.cmd

5) Pokud by po tomto ISKaM pozadoval zadat adresu databaze, nebo by byly jine podobne problemy, pomuze zkopirovat soubor ISKaM2005.ini z AFS, nachazi se na I:\localsw\iskam\SystemDrive.dif\..., resp. na: \zcu.cz\i386_nt35\software.xp\localsw\iskam\SystemDrive.dif

6) Pokud se po spusteni nepodari uzivateli prihlasit (hlaska, ze zadava spatne heslo), tak po vypnuti a zapnuti ISKaMu by to melo byt uz v poradku.


PS: Vyse uvedeny postup (body 2 - 4, v nekterych pripadech i 5) plati pro jakykoliv SW instalovany z balicku. V bode 2 by se obecne mel SW odinstalovat v ovladacich panelech + smazat veskere jeho pozustatky v Program Files. Zapiste si prosim tento postup do Helpsackeho blogu nebo do pracovnich postupu, pak je mozne pozadavek uzavrit.


Vymysleno by Kalwi + Ali