Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Omezení otevírací doby Helpdesku CIV
    Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00. HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz.
  • Varování NÚKIB - vysoká hrozba kybernetických útoků
    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) dnes (16.4.2020) vydal varování před kybernetickými útoky, které v tuto chvíli již probíhají nebo budou pravděpodobně až velmi pravděpodobně probíhat v následujících dnech (zdroj). Vzhledem k situaci, kdy značná část zaměstnanců pracuje z domova na svých počítačích, které nejsou ve správě CIV, máme omezené možnosti, jak vás, uživatele, a vaše zařízení centrálně ochránit a musíme se tak spolehnout na vás. Útok by měl být veden spear phishingovou kampaní. Jedná se o phishing, jak ho znáte, jen může být lépe cílen a být velmi věrohodný. Žádáme, abyste u podezřele vypadajících zpráv neotvírali přílohy a případně nám celou zprávu dle návodu odeslali k posouzení. WEBnet Incident Response Team
  • Rozšíření podpory bezkontaktní výuky v IS/STAG
    Vážené kolegyně, kolegové, tato informace je směřována na všechny vyučující, kteří jsou pro LS 2019/2020 v IS/STAG vedeni jako vyučující předmětů nebo rozvrhových akcí. Prosím, předejte ho případně všem na ZČU, kterým se informace mohou hodit. Vývojáři IS/STAG pro vás v posledních dnech rozšířili podporu bezkontaktní výuky ve STAGu na následující nástroje =>

Výpadky provozu

  • Výpadek firewallu
    Dnes 29.5.2020 došlo v 9:30 k výpadku centrálního firewallu. Zařízení jsme restartovali a v 9:45 byla veškerá síťová konektivita obnovena. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Výpadek síťové konektivity
    Dnes 27.5.2020 došlo v 16:00 k výpadku síťové konektivity VoIP systému a některých serverů. V čase 17:30 byla konektivita obnovena. Příčinou výpadku byl částečně nefunkční síťový firewall, který jsme museli několikrát restartovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Výpadek elektronické pošty
    Dnes 30.10.2019 došlo ve 12:15 k havárii diskového pole, což způsobilo výpadek systému univerzitní elektronické pošty. Abychom minimalizovali následky nedostupnosti služby, v čase 15:00 jsme systém elektronické pošty spustili z poslední noční zálohy. Pošta nyní funguje, ale ve vašich složkách chybí e-maily doručované od dnešní půlnoci do okamžiku výpadku - tedy od 30.10. 00:00 do 30.10. 12:15. Data z havarovaného diskového pole se snažíme zachránit a pokud se to podaří, budou vám automaticky doplněna. O vývoji situace vás budeme dále informovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

Od 11.3.2020 je do odvolání dočasně uzavřen Helpdesk Jungmannova.

Hlavní pracoviště Bory bude od 25.5. otevřeno do 17:00.


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 17:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
dočasně uzavřeno

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad








Přečtěte si

  • Datová úložiště
    Potřebujete uložit soubory, dokumenty či jiná data? Nevíte kam s nimi? Tento rozcestník vám poskytne přehled o možnostech uložení dat ve výpočetním prostředí ZČU.
  • Centrální autentizace do Magionu
    K datu 23.6.2011 došlo ke změně přihlašování uživatelů do Magionu. Ověření se bude provádět přes Orion login a heslo. Nemáte-li tyto údaje nebo máte-li vypršelé heslo Orion, postupujte podle FAQ. Níže uvedený návod popisuje změny v jednotlivých systémech používaných pro přístup k Magionu.
  • Enigmail
    Enigmail je doplněk pro Mozilla Thunderbird, který umožňuje práci s GnuPGP pro podepisování a autentizaci zpráv. Na této stránce vás Civenka provede instalací a základním používáním Enigmailu.
  • Spisová služba/Vypravení dokumentu
    Návod na vypravení dokumentu
  • Import certifikátu v Mozilla Thunderbird
    Pokud má být e-mailový klient schopen ověřit elektronický podpis, musí mít ve svém úložišti uložen certifikát certifikační autority. Tímto krokem bezpečnou cestou získáte certifikát CA a potvrdíte důvěryhodnost dané CA.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje