Hlavní strana

Z Support
Verze z 11:58, 21 květen 2010; Phanousk (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Ukončení podpory MS Windows 7
    Microsoft ukončil ke 14.1.2020 podporu operačního systému Windows 7. Z tohoto důvodu budeme nuceni postupně ukončit podporu Windows 7 ze strany CIV. Strategie do dalšího období je následující:
  • Nákup mobilních telefonů v roce 2020
    Od nového roku 2020 se mění způsob nakupování mobilních telefonů. Postup je následující:
  • Vlna nebezpečných e-mailů
    Varujeme uživatele ZČU před vlnou podvodných e-mailových zpráv se závadnou přílohou, která upozoňuje na problémy s doručením balíčku z různých důvodů. Buďte obezřetní a přílohu neotevírejte. Upozorňujeme také, že obezřetnost je důležitá neustále, protože dnešní situace není ojedinělá, pouze má svá jistá specifika. Bezpečnostní skupina WIRT.

Výpadky provozu

  • Výpadek elektronické pošty
    Dnes 30.10.2019 došlo ve 12:15 k havárii diskového pole, což způsobilo výpadek systému univerzitní elektronické pošty. Abychom minimalizovali následky nedostupnosti služby, v čase 15:00 jsme systém elektronické pošty spustili z poslední noční zálohy. Pošta nyní funguje, ale ve vašich složkách chybí e-maily doručované od dnešní půlnoci do okamžiku výpadku - tedy od 30.10. 00:00 do 30.10. 12:15. Data z havarovaného diskového pole se snažíme zachránit a pokud se to podaří, budou vám automaticky doplněna. O vývoji situace vás budeme dále informovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Podzimní odstávka informačních systémů 2019
    Od pátku 11.10. 18:00 do pondělí 14.10. 6:00 probíhá podzimní odstávka sítě a ICT služeb. Hlavním cílem je upgrade síťové infrastruktury. Ve zbývajícím čase proběhne upgrade služebních serverů. V průběhu prací je třeba počítat s nedostupností některých služeb.
  • Velká letní odstávka informačních systémů 2019
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora ve dnech 13. – 15. srpna 2019. Letos bude jádrem letní profylaxe zásadní změna počítačové sítě (přechod na novou technologii segmentace síťového provozu), proto je potřeba počítat se zásadním omezením služeb počítačové sítě.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

Provoz: pondělí-pátek


  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.


  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.



V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit/ZCU-Mobile
    = Návod pro připojení do bezdrátové sítě zcu-mobile (obecně všechny OS) =
  • Nastavení elektronické pošty
    Nastavování přesměrování pošty, automatické odpovědi v nepřítomnosti i třídění zpráv se provádí v prostředí webmailu
  • OBD
    OBD je systém zpracování citací pro grantová řízení. Na této stránce naleznete souhrnnou dokumentaci k evidenci a předávání všech výsledků tvůrčí činnosti hrazených z veřejných i neveřejných prostředků do Databáze výsledků Západočeské univerzity v Plzni a do Registru informací o výsledcích státem podporovaného výzkumu a vývoje (RIV) a pravomoc, působnost a odpovědnost dotčených útvarů při zadávání dat do databáze a do RIV.
  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit/Automatické nastavení sítě eduroam pro Windows
    Abychom ulehčili připojení do bezdrátové sítě Eduroam, přináší Vám Laboratoř počítačových systémů Centra informatizace a výpočetní techniky konfigurační automat. Podporované jsou systémy Windows XP SP2 a novější (XP SP3, Vista, 7), jak 32 tak 64 bitové.
  • Ověření komunikujícího protějšku certifikáty
    Elektronický podpis zajišťuje ověření totožnosti autora u elektronicky předávaných dokumentů. Při tom se používá kryptografických metod s veřejným a soukromým klíčem. Pro správu těchto klíčů je třeba technické a organizační zázemí, které se souhrnně označuje PKI (Public Key Infrastructure).
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje