Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Ukončení prodlužování licencí antiviru Kaspersky
    Na základě rozhodnutí IT komise ZČU nebude již dále prodlužována licence pro antivirus Kaspersky. Stávající licence končí 16. 1. 2023 v 1:00.
  • Školení na E-spis: Proces archivace a skartace dokumentů a spisů
    Kurz Espis: Proces archivace a skartace dokumentů a spisů je určen pro všechny uživatele Spisové služby, doporučen je zejména garantům spisových uzlů. Témata kurzu jsou: vyřízení dokumentů, uzavírání spisů, přesun uzavřených objektů do ukládacích jednotek a proces předávání ukládacích jednotek do spisovny k archivaci či ke skarta.
  • Výsledek konzultačního dne
    Děkujeme za účast a za dotazy na prvním konzultačnímu dnu pro uživatele E-spis. Zde jsou zveřejněné odpovědi na Vaše dotazy.

Výpadky provozu

  • Plánovaný výpadek internetové konektivity 21.11.2022
    V pondělí 21.11. odpoledne mezi 15:00 a 18:00 dojde k výpadku internetové konektivity ZČU z důvodu plánovaného servisního zásahu v síti CESNET. Předpokládaná doba výpadku je několik minut a může se opakovat. Délku výpadku se budeme snažit ve spolupráci s pracovníky CESNET minimalizovat.
  • Velká podzimní profylaxe 14. 10. - 16. 10. 2022
    Tento víkend se bude konat podzimní profylaxe behem které může docházet ke krátkým výpadkům služeb. Důvodem bude přepojování kabeláže a rebootování příslušných serverů.
  • Výpadek provozu spojení Portál - GAPPS
    13.9.2022 Došlo k výpadku komunikace mezi Portálem a Google APPS. Z tohoto důvodu nelze zakládat přes portál nové kurzy v GAPPS. Problém byl již odpoledne vyřešen, napojení je plně funkční.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivStrip-STADY-2022-03-CloudNaZCU.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Termíny profylaxí na rok 2022

  • 18. března od 18:00 hod. – 21. března 2022 do 6:00 hod.
  • 16. srpna od 6:00 hod. – 21. srpna 2022 do 24:00 hod.
  • 14. října od 18:00 hod. – 17. října 2022 do 6:00 hod.


Civenka


Provozní doba

  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 2746/20, UI205
Provozní doba:
7.00–20.00




  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 153/1, JJ108
Provozní doba:
8.00–13.00

!! Od 7.12.2022 do 1.1.2023 bude pracoviště HD Jungmannova z provozních důvodů uzavřeno !!




V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad










</div>

Přečtěte si

  • Připojení mobilních zařízení/Jak se připojit
    Ve většině budov Západočeské univerzity a v jejich blízkém okolí je možné se připojit do dvou bezdrátových sítí eduroam a zcu-mobile. Důrazně doporučujeme se připojovat do bezdrátové sítě eduroam. Následující návody popisují jak si nastavit připojení do bezdrátové sítě v různých klientech i operačních systémech.
  • Google Drive
    Google disk je cloudové uložiště, které je součástí Google Apps. Podporované platformy jsou Windows, Mac OS, Android nebo na zařízeních iPhone nebo iPad. Google disk byl uveden do provozu 24. 4. 2012 společností Google. V listopadu 2013 už měl 120 miliónů uživatelů na celém světě.
  • Google Drive/Nahrání souboru
    Google Drive nabízí jak nahrání všech Vašich dat v původních formátech, tak jejich automatický převod do nativních Google Dokumentů.
  • OpenCMS/Práce s dokumenty a obrázky
    Vkládání a práce s dokumenty či obrázky v OpenCMS.
  • Čtení zprávy v MS Outlook
    Pokud obdržíte elektronicky podepsanou zprávu, Outlook Express vás na místo zobrazení zprávy, upozorní na elektronický podpis podobně jako na následujícím obrázku.

Citováno z „http://support.zcu.cz/index.php?title=Hlavn%C3%AD_strana&oldid=26090
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje