Hlavní strana

Z Support
Verze z 11:58, 21 květen 2010; Phanousk (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Rozšíření podpory bezkontaktní výuky v IS/STAG
    Vážené kolegyně, kolegové, tato informace je směřována na všechny vyučující, kteří jsou pro LS 2019/2020 v IS/STAG vedeni jako vyučující předmětů nebo rozvrhových akcí. Prosím, předejte ho případně všem na ZČU, kterým se informace mohou hodit. Vývojáři IS/STAG pro vás v posledních dnech rozšířili podporu bezkontaktní výuky ve STAGu na následující nástroje =>
  • Doporučené technologie pro vzdálenou práci
    V případě potřeby práce z domova či omezení osobních kontaktů mají všichni zaměstnanci a studenti ZČU k dispozici služby určené pro vzdálenou práci, spolupráci týmů a předávání dat. Následuje konkrétní popis doporučených technologií. AKTUALIZOVÁNO 26.3.2020.
  • Neomezená data na služební mobilní telefony
    Služební mobilní telefony s aktivním datovým tarifem budou mít dočasně od 18.3.2020 neomezený datový tarif, zatím do konce dubna 2020. T-Mobile po dobu nouzového stavu nabízí svým firemním zákazníkům neomezená data zdarma.

Výpadky provozu

  • Výpadek elektronické pošty
    Dnes 30.10.2019 došlo ve 12:15 k havárii diskového pole, což způsobilo výpadek systému univerzitní elektronické pošty. Abychom minimalizovali následky nedostupnosti služby, v čase 15:00 jsme systém elektronické pošty spustili z poslední noční zálohy. Pošta nyní funguje, ale ve vašich složkách chybí e-maily doručované od dnešní půlnoci do okamžiku výpadku - tedy od 30.10. 00:00 do 30.10. 12:15. Data z havarovaného diskového pole se snažíme zachránit a pokud se to podaří, budou vám automaticky doplněna. O vývoji situace vás budeme dále informovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Podzimní odstávka informačních systémů 2019
    Od pátku 11.10. 18:00 do pondělí 14.10. 6:00 probíhá podzimní odstávka sítě a ICT služeb. Hlavním cílem je upgrade síťové infrastruktury. Ve zbývajícím čase proběhne upgrade služebních serverů. V průběhu prací je třeba počítat s nedostupností některých služeb.
  • Velká letní odstávka informačních systémů 2019
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora ve dnech 13. – 15. srpna 2019. Letos bude jádrem letní profylaxe zásadní změna počítačové sítě (přechod na novou technologii segmentace síťového provozu), proto je potřeba počítat se zásadním omezením služeb počítačové sítě.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

Od 11.3.2020 bude do odvolání dočasně uzavřen Helpdesk Jungmannova.

Hlavní pracoviště Bory bude pro veřejnost otevřeno do 13:00.

Telefonicky a emailem nás můžete kontaktovat do 17:00


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 13:00 - pro veřejnost
13:00 - 17:00 - pouze telefony, email

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
dočasně uzavřeno

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad








Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje