Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Nový webmail.zcu.cz
    Do provozu jsme uvedli novou verzi webmailu. Má zcela přepracované webové prostředí, které odpovídá současným trendům a usnadňuje práci na mobilních zařízeních. Víme, že každá změna zažitých pracovních zvyklostí vyžaduje čas potřebný k ovládnutí nového nástroje, původní prostředí jsme proto drželi v provozu dlouhou dobu. Nyní nastal čas na změnu. Orientaci v novém prostředí vám usnadní nápověda, kterou najdete pod ikonou "?".
  • Přihlašovací stránka - nová URL shib.zcu.cz
    Vážení uživatelé, oznamujeme vám, že některé weby, ke kterým jste se dosud přihlašovali (autentizovali) pomocí jednotné přihlašovací stránky na webkdc.zcu.cz budou v průběhu 29. týdne (týden od 13.7.2020) převedeny na novou autentizační službu (Shibboleth) na adrese shib.zcu.cz. Stránka je na první pohled velmi podobná té, na kterou jste zvyklí viz Shibboleth. Přechod na novou autentizační službu bude postupný, a proto zůstává v provozu i stávající stránka na webkdc.zcu.cz. V důsledku tak může být vyžadována opětovná autentizace při přihlašování do webů napojených na odlišný autentizační systém. Nová autentizační služba bude nastavena např. na webmail.zcu.cz nebo portal.zcu.cz. Pokud se přihlašujete do systémů mimo univerzitu pomocí eduid, bude po vás systém vyžadovat schválit předání údajů o vaší osobě. Stránka vypadá takto. Pokud uvolnění neschválíte nebude přihlášení pokračovat.
  • Omezení otevírací doby Helpdesku CIV
    Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00. HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na helpdesk 377 63 8888 a email operator@service.zcu.cz.

Výpadky provozu

  • První letní odstávka systémů - 17. - 20.7. 2020
    Každoročně CIV provádí velkou letní odstávku systémů. Vzhledem k letošnímu průběhu akademického roku nedojde k celotýdení odstávce, ale místo toho budou tři víkendové odstávky. První bude o víkendu od 16h 17.7. do 6h 20.7. Během této odstávky se bude upgradovat databáze Oracle, na které běží systém Magion. Vzhledem k tomu nebude v tomto čase zaručen chod tohoto informačního systému.
  • Profylaxe - 15. 7. 2020
    Ve středu 15. 7. 2020 od 20 hodin bude probíhat profylaxe. Během profylaxe bude probíhat přechod na nový webový SSO autentizační systém (Shibboleth 4) u portálu a všech dosavadních služeb napojených na federaci eduID.cz. Jedná se zejména o tyto služby: portál, office365, gapps, el. schvalování objednávek a faktur, el. informační zdroje knihovny, ezak. Po dobu přechodu budou uvedené systémy nefunkční.
  • Výpadek firewallu
    Dnes 29.5.2020 došlo v 9:30 k výpadku centrálního firewallu. Zařízení jsme restartovali a v 9:45 byla veškerá síťová konektivita obnovena. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba

Od 11.3.2020 je do odvolání dočasně uzavřen Helpdesk Jungmannova.

Pracovni doba do 30.8.2020 7:00-17:00


provoz: pondělí-pátek


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205
07:00 - 17:00

  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
dočasně uzavřeno

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad








Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje