Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Změna chování RT systému - zrušení vyřešenek
    Od 1.10.2019 se mění nastavení RT systému, nebude posílat tzv. vyřešenky (automatická zpráva: Dobry den, Vas pozadavek byl uzavren...).
  • Hromadný výdej JIS karet
    Ve dnech 16. 9. 2019 - 04. 10. 2019 se v době od 9.00 do 16.30 koná v místnosti UI203 Hromadný výdej JIS karet pro studenty prvních ročníků. Pro vydání karty je nutno předložit občanský průkaz. Stav výroby karty lze sledovat na stránce http://jis.zcu.cz.
  • Přístup na Helpdesk Bory 5.8. - 23.8. 2019
    Z důvodu opravy podlahy v chodbě v prvním patře budovy UU, bude přístup na Helpdesk možný v čase 7-15h přes boční služební vchod CIV pomocí JIS karty. Pokud budete potřebovat využít vchod bez JIS karty, tak na dveřích bude kontakt na Helpdesk, který vám dálkově otevře.

Výpadky provozu

  • Podzimní odstávka informačních systémů 2019
    Od pátku 11.10. 18:00 do pondělí 14.10. 6:00 probíhá podzimní odstávka sítě a ICT služeb. Hlavním cílem je upgrade síťové infrastruktury. Ve zbývajícím čase proběhne upgrade služebních serverů. V průběhu prací je třeba počítat s nedostupností některých služeb.
  • Velká letní odstávka informačních systémů 2019
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora ve dnech 13. – 15. srpna 2019. Letos bude jádrem letní profylaxe zásadní změna počítačové sítě (přechod na novou technologii segmentace síťového provozu), proto je potřeba počítat se zásadním omezením služeb počítačové sítě.
  • Profylaxe - 31. 7. 2019
    Ve středu 31. 7. 2019 od 20 hodin bude probíhat profylaxe. Budou probíhat bezpečnostní záplaty všech databází Oracle. Může dojít v výpadkům Stagu, Inisu, Magionu, Courware, atd. Práce by měli skončit nejpozději 1. 8. v 5:00.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

VÝDEJ JIS KARET dále probíhá na HelpDesku Bory, místnost UI205 7:00-20:00.


Provoz: pondělí-pátek

v pátek 18.10.2019 z provozních důvodů otevřeno do 19:00.

  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.


  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.



V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

  • Google Drive
    Google disk je cloudové uložiště, které je součástí Google Apps. Podporované platformy jsou Windows, Mac OS, Android nebo na zařízeních iPhone nebo iPad. Google disk byl uveden do provozu 24. 4. 2012 společností Google. V listopadu 2013 už měl 120 miliónů uživatelů na celém světě.
  • AFS/Linuxový klient
    Tato stránka ukazuje instalaci a základní používání AFS v prostředí linuxu. Podrobnější přehled naleznete na stránce Přehled základních příkazů AFS.
  • InSync
    Návod na konfiguraci klienta zálohovacího softwaru Druvaa InSync.
  • Čtení zprávy v Mozilla Thunderbird
    Má-li zpráva digitální podpis, je v záhlaví zprávy zobrazena ikona "tužtičky". Následující screenshoty vám pomohou zjistit zda, je podpis platný a kým byl vytvořen.
  • Import certifikátu v MS Outlook
    Pokud má být e-mailový klient schopen ověřit elektronický podpis, musí mít ve svém úložišti uložen certifikát certifikační autority. Tímto krokem bezpečnou cestou získáte certifikát CA a potvrdíte důvěryhodnost dané CA.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje