Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky

  • Licenční klíč Kaspersky Anti-Virus pro rok 2020
    Vážení uživatelé, je k dispozici licenční klíč Kaspersky Endpoint Security for Windows s platností pro rok 2020. Najde jej na obvyklém místě Kaspersky Anti-Virus for Windows Workstations.
  • Změna schvalování finanční kontroly čipovými kartami
    Vážení uživatelé finanční kontroly Magion od 1.12.2019 dochází ke změně způsobu schvalování objednávek a faktur v systému magionweb.zcu.cz. Od uvedeného data nebude možné pro schválení používat čipovou kartu JIS, ale schvalování bude probíhat pomocí vašeho Orion hesla. Postup při schvalování zůstává téměř stejný, pouze v okamžiku, kdy bylo nutné vložit kartu a PIN, systém vyzve k opětovnému přihlášení jménem a heslem (tzv. reautentizace). Tím se ověří, že počítač právě ovládá oprávněný uživatel a bude provedeno schválení dokladu.
  • Druhá phishingová kampaň je za námi
    Vážení příznivci IT Bezpečnosti, ve středu 6.11.2019 byl odeslán druhý cvičný phishingový e-mail všem do té doby přihlášeným dobrovolníkům. Rozesílání těchto cvičných phishingových e-mailů má za cíl zvýšit vaši odolnost proti phishingovým útokům, kterým nezřídka naši uživatelé čelí. Přihlaste se i vy dle návodu zde - je to snadné, nic vám nehrozí, dozvíte se, zda jste schopni tomuto rozšířenému útoku úspěšně čelit, a také si potrénujete, na co si musíte u e-mailové komunikace dávat pozor. Pokud vás zajímají výsledky, přinášíme je souhrnně na stránce Phishingator - výsledky kampaní.

Výpadky provozu

  • Výpadek elektronické pošty
    Dnes 30.10.2019 došlo ve 12:15 k havárii diskového pole, což způsobilo výpadek systému univerzitní elektronické pošty. Abychom minimalizovali následky nedostupnosti služby, v čase 15:00 jsme systém elektronické pošty spustili z poslední noční zálohy. Pošta nyní funguje, ale ve vašich složkách chybí e-maily doručované od dnešní půlnoci do okamžiku výpadku - tedy od 30.10. 00:00 do 30.10. 12:15. Data z havarovaného diskového pole se snažíme zachránit a pokud se to podaří, budou vám automaticky doplněna. O vývoji situace vás budeme dále informovat. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
  • Podzimní odstávka informačních systémů 2019
    Od pátku 11.10. 18:00 do pondělí 14.10. 6:00 probíhá podzimní odstávka sítě a ICT služeb. Hlavním cílem je upgrade síťové infrastruktury. Ve zbývajícím čase proběhne upgrade služebních serverů. V průběhu prací je třeba počítat s nedostupností některých služeb.
  • Velká letní odstávka informačních systémů 2019
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora ve dnech 13. – 15. srpna 2019. Letos bude jádrem letní profylaxe zásadní změna počítačové sítě (přechod na novou technologii segmentace síťového provozu), proto je potřeba počítat se zásadním omezením služeb počítačové sítě.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka

Provozní doba

VÝDEJ JIS KARET dále probíhá na HelpDesku Bory, místnost UI205 7:00-20:00.


Provoz: pondělí-pátek

!! Pracoviště HelpDesku Bory bude v týdnu 16.-20.12. otevřeno pouze do 17:00, 23.12. pracoviště uzavřena. !!.


  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.


  • Pracoviště HelpDesk Jungmannova ulice 1/153 (JJ 108) 7:00 - 15:00.



V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad

Přečtěte si

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje