Hlavní strana

Z Support
Přejít na: navigace, hledání

Novinky


Výpadky provozu

  • Velká letní odstávka systémů 17. 8. - 22. 8. 2021
    Každoroční odstávka informačních systémů ZČU se uskuteční dle pokynu kvestora č. 1K/2021 ve dnech 17. – 22. srpna 2021. Letošní odstávka bude zaměřena na úpravu počítačové sítě, upgradu linuxových serverů, systému Alfresco (doc.zcu.cz) a několika interních systémů CIV. Během odstávky by měla být zachována funkčnost telefonie, spisové služby a ISKaMu. Mohou nastat drobné výpadky služeb, a proto prosíme o trpělivost.
  • Odstávka systému přihlašování (SSO) 14.7. od 20h
    Ve středu 14. 7. 2021 v čase od 20:00 do 5:00 následujícího dne bude probíhat odstávka systému přihlašování (SSO). Z tohoto důvodu může dojít k problémům při přihlašovaní pomocí SSO. Zejména se to může dotknout přihlašování na portál a externí služby Google Apps a MS O365.
  • Výpadek provozu koleje Baarova 36 26. 5. 2021
    Ve středu 26. 5. 2021 od 14. hodin proběhne výměna jističů na okruhu, který slouží k napájení aktivních síťových prvků. Během výměny bude nedostupná síťová konektivita celé koleje.

HelpDesk

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivenka komix0056.png

E-mail, telefon a adresa

Univerzitní 20
306 14, Plzeň

Civenka


Provozní doba


  • Helpdesk - Bory
Univerzitní 20, UI205

Provozní doba HelpDesku Bory od 20. 9. 2021 7.00–⁠20.00

HROMADNÝ VÝDEJ JIS KARET se koná od 13. 9. do 1. 10. 2021, místnost UI203, 9.00–16.30 (pouze v pracovní dny).

V pondělí 27.09.2021 HROMADNÝ VÝDEJ POUZE DO 15:00



  • Helpdesk - Jungmannova
Jungmannova 1/153, JJ108
Pracoviště bude otevřeno od 27. 9. 2021. Provozní doba 8.00–13.00.

V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.

Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.

Stav služeb a hlášení závad














Přečtěte si

  • Centrální autentizace do Magionu
    K datu 23.6.2011 došlo ke změně přihlašování uživatelů do Magionu. Ověření se bude provádět přes Orion login a heslo. Nemáte-li tyto údaje nebo máte-li vypršelé heslo Orion, postupujte podle FAQ. Níže uvedený návod popisuje změny v jednotlivých systémech používaných pro přístup k Magionu.
  • Migrace dokumentů AFS - Alfresco
    Historicky je AFS mimo jiné používáno jako úložiště pro sdílené dokumenty pracoviště. Na stanicích s Windows 10 (respektive OrionX) je podpora AFS velmi problematická. Proto doporučujeme převést dokumentová úložiště z AFS do úložiště Alfresco, které má pro práci s dokumenty vhodnější vlastnosti.
  • Datová úložiště
    Potřebujete uložit soubory, dokumenty či jiná data? Nevíte kam s nimi? Tento rozcestník vám poskytne přehled o možnostech uložení dat ve výpočetním prostředí ZČU.
  • Webový AFS projekt
  • AFS/Windows klient
    Jak správně nainstalovat a pracovat s AFS klientem pro MS Windows.
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje