JUK

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Jednotné univerzitní konto (JUK))
 
(Není zobrazeno 25 mezilehlých verzí od 6 uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
[[Soubor:Dobijeni_JUK.PNG|right|550px]]
 
== Jednotné univerzitní konto (JUK) ==
 
== Jednotné univerzitní konto (JUK) ==
JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena [https://zeus-web.zcu.cz:7443/fcgi/verso.fpl/dload/3710/24R-2010%20IK-P9-Pravidla%20JUK.pdf přílohou číslo 9] vyhlášky č. [https://zeus-web.zcu.cz:7443/fcgi/verso.fpl/dload/3700/24R-2010%20Identifika%E8n%ED%20karty-sm%ECrnice.pdf 24R/2010 Identifikační karty].
+
JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena vyhláškou č. [https://zeus-web.zcu.cz:7443/fcgi/verso.fpl/dload/10068/16R-2014-D2-UZ-Identifikacni_karty%20(2).pdf 16R/2014 "Identifikační karty"].
  
 
== Kde lze JUK použít ==
 
== Kde lze JUK použít ==
Řádka 11: Řádka 12:
 
* '''platbou v hotovosti''' na nabíjecím místě,
 
* '''platbou v hotovosti''' na nabíjecím místě,
 
* '''platbou bankovní kartou''' na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
 
* '''platbou bankovní kartou''' na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
* '''převodem z bankovního účtu''' na účet č. '''78887000/2700''' ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol celé rodné číslo bez lomítka a specifický symbol 7777.
+
* '''převodem z bankovního účtu''' na účet č. '''78887000/2700''' ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol celé rodné číslo bez lomítka nebo vygenerované číslo z programu Stravování a ubytování Správy kolejí a menz a specifický symbol 7777.
  
 
Nabíjecími místy jsou:
 
Nabíjecími místy jsou:
* '''pokladny Správy kolejí a menz v Plzni''' -  Máchova 14, Máchova 16, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53, Borská 54, Borská 55, Kolárova 19, Univerzitní 12, Univerzitní 22, Klatovská 51,  
+
* '''pokladny Správy kolejí a menz v Plzni''' -  
* '''pokladna Správy kolejí a menz v Chebu''' – Dyleňská 24,
+
VŠ koleje: Máchova 14, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53;
* '''pracoviště HelpDesk CIV''' v areálu Bory, místnost UI 205 a v Husově ulici, místnost HJ 306,
+
 
 +
Menzy: Kolárova 19, Univerzitní 12;
 +
 
 +
Bufety: Univerzitní 22, Klatovská 51;
 +
 
 +
Kavárny: Technická 8, Univerzitní 18
 +
 
 +
* '''platební terminály''' - Na těchto terminálech si můžete nabíjet JIS kartu i zaplatit kolejné - platba je možná pouze platební kartou!
 +
 
 +
v hale Menzy 4, Univerzitní 12
 +
 
 +
v hale FEL, Univerzitní (naproti soukromému bufetu)
 +
 
 +
v hale NTIS, Technická 8, u hlavního vchodu
 +
 
 +
v hale Menzy 1, Kollárova 19
 +
 
 +
* '''pracoviště HelpDesk CIV''' v areálu Bory, místnost UI 205 a v Jungmannově ulici, místnost JJ 108,
 +
 
 
* '''pokladny Univerzitní knihovny''' – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
 
* '''pokladny Univerzitní knihovny''' – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
 +
 +
<imagemap>
 +
Image:Civenka_a_zustatek.png|500px|vpravo|Zustatek
 +
rect 0 0 0 0 [http://iskam-web.zcu.cz iskam-web.zcu.cz]
 +
default [http://iskam-web.zcu.cz iskam-web.zcu.cz]
 +
desc none
 +
</imagemap>
  
 
== Zůstatek JUK a výpis transakcí ==
 
== Zůstatek JUK a výpis transakcí ==
Řádka 23: Řádka 49:
  
 
== Reklamace transakcí JUK ==
 
== Reklamace transakcí JUK ==
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 2 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
+
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
  
== Ukončení používání JUK ==
+
== Ukončení používání JUK a vyplacení zůstatku na kontě ==
Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek, přihlašte se do [https://portal.zcu.cz portálu ZČU] a použijte záložku '''JUK''' v sekci ''''''. Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené. Znovu udělit souhlas s použitím JUK lze až v dalším akademickém roce.
+
[[Soubor:blokace_JUK.PNG|right|500px]]
 +
Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek na kontě, přihlaste se do [https://portal.zcu.cz portálu ZČU] a použijte odkaz JUK na záložce Já -> Ekonomika.
 +
* '''Nechci používat JUK''' – Dobrovolně ukončujete používání Jednotného Univerzitního Konta.
 +
* '''Převodem na účet''' - Zůstatek na kontě bude převeden na účet.
 +
* '''Zadejte číslo Vašeho účtu ve formě číslo účtu/kód banky'''
 +
* '''Klikněte na Odeslat'''
 +
[[Soubor:JUK_vyporadani.png]]
 +
 
 +
Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené.
 +
 
 +
 
 +
== Znovuobnovení JUK ==
 +
Chcete-li znovuobnovit své konto přihlašte se do [https://portal.zcu.cz portálu ZČU] a vyplňte formulář "Žádost o opětovné zpřístupnění JUK" v záložce '''JUK''' v sekci '''Já'''.
  
 
== Časté dotazy (FAQ) ==
 
== Časté dotazy (FAQ) ==
===Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.===
 
Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví [[:Kategorie:JIS|JIS karty]] a [[Postup_zřízení_konta_v_systému_Orion|Orion konta]].
 
  
===Co se stalo s mými penězi na kontě v menze?===
 
Nic, převedly se na váš JUK. Respektive zůstaly na vašem účtě v systému ISKAM, který je účtovacím systémem JUK.
 
  
===Co se stalo s mými penězi na původním tiskovém kontě v SafeQ?===
+
===Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.===
Veškeré peníze byly převedeny na konto JUK.
+
Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví [[:Kategorie:JIS|JIS karty]] a [[Postup_zřízení_konta_v_systému_Orion|Orion konta]].
  
 
===Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.===
 
===Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.===
JUK není určen k výběru hotovosti, zůstatek je vrácen pouze při zrušení JUK účtu.
+
JUK není určen k výběru hotovosti, zůstatek je vrácen pouze při zrušení JUK účtu - zrušení JUK účtu vede k zablokování všech služeb s ním spojených.
  
 
===V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?===
 
===V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?===

Aktuální verze z 18:03, 20 únor 2020

Dobijeni JUK.PNG

Obsah

[editovat] Jednotné univerzitní konto (JUK)

JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena vyhláškou č. 16R/2014 "Identifikační karty".

[editovat] Kde lze JUK použít

JUK lze použít k platbám za služby provozované v rámci ZČU, tzn. k úhradě za tisk, kopírování, obědy v menzách a bufetech SKM a platby na kolejích.

[editovat] Jak nabíjet JUK

Peníze lze na JUK vložit:

  • platbou v hotovosti na nabíjecím místě,
  • platbou bankovní kartou na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
  • převodem z bankovního účtu na účet č. 78887000/2700 ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol celé rodné číslo bez lomítka nebo vygenerované číslo z programu Stravování a ubytování Správy kolejí a menz a specifický symbol 7777.

Nabíjecími místy jsou:

  • pokladny Správy kolejí a menz v Plzni -  

VŠ koleje: Máchova 14, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53;

Menzy: Kolárova 19, Univerzitní 12;

Bufety: Univerzitní 22, Klatovská 51;

Kavárny: Technická 8, Univerzitní 18

  • platební terminály - Na těchto terminálech si můžete nabíjet JIS kartu i zaplatit kolejné - platba je možná pouze platební kartou!

v hale Menzy 4, Univerzitní 12

v hale FEL, Univerzitní (naproti soukromému bufetu)

v hale NTIS, Technická 8, u hlavního vchodu

v hale Menzy 1, Kollárova 19

  • pracoviště HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 a v Jungmannově ulici, místnost JJ 108,
  • pokladny Univerzitní knihovny – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
Zustatekiskam-web.zcu.cz

[editovat] Zůstatek JUK a výpis transakcí

Přehled všech uskutečněných operací a informace o aktuálním zůstatku peněžních prostředků na JUK jsou uživateli JUK kdykoli přístupné na iskam-web.zcu.cz.

[editovat] Reklamace transakcí JUK

Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.

[editovat] Ukončení používání JUK a vyplacení zůstatku na kontě

Blokace JUK.PNG

Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek na kontě, přihlaste se do portálu ZČU a použijte odkaz JUK na záložce Já -> Ekonomika.

  • Nechci používat JUK – Dobrovolně ukončujete používání Jednotného Univerzitního Konta.
  • Převodem na účet - Zůstatek na kontě bude převeden na účet.
  • Zadejte číslo Vašeho účtu ve formě číslo účtu/kód banky
  • Klikněte na Odeslat

JUK vyporadani.png

Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené.


[editovat] Znovuobnovení JUK

Chcete-li znovuobnovit své konto přihlašte se do portálu ZČU a vyplňte formulář "Žádost o opětovné zpřístupnění JUK" v záložce JUK v sekci .

[editovat] Časté dotazy (FAQ)

[editovat] Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.

Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví JIS karty a Orion konta.

[editovat] Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.

JUK není určen k výběru hotovosti, zůstatek je vrácen pouze při zrušení JUK účtu - zrušení JUK účtu vede k zablokování všech služeb s ním spojených.

[editovat] V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?

Reklamujte vadný tisk ihned u obsluhy tiskárny nebo kopírky. Částka vám pak bude na účet vrácena.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje